Wat gebeurt hier?
Ivm een aankoop gaat de Militaire in de verkoop.
Ben geen verzamelaar en de regel is bij mij 1 er in dus ook 1 er uit
Ga ik spijt krijgen
Toch wel ook een Squale hè?
Het gaat wel een blauwe plaat worden , maar niets is nog 100% zeker
Ik heb die van mij laatst ook (zonder spijt) verkocht, maar ik was er minder aan verslingerd dan jij.
Zonde, man! Nou ja, heb je binnenkort weer een reden om een leuke Squale (terug) te kopen! Bijvoorbeeld op 2 oktober!
Dan moet de Squale een uitzondering op deze regel zijn!
JA!
@pasd @Blufkakel @Haaky
Komt allemaal goed! 2 oktober is Dan allang weer tot het inzicht gekomen dat dit een grote fout was en zit hij er ook gewoon bij, om een nieuwe Squale te kopen!
(niet mijn foto of horloges

Inderdaad
Overigens veel zin in
Ik ook!
En toch he, @pasd Dan, zou ik het wel fijn vinden als je dit soort dingen eerst even met ons overlegt. Dan schrikken we niet zo!
Had ik het geweten dan had ik wel belang bij een paar bandjes gehad
Weet het zelf ook pas sinds vandaag .
Prachtig horloge! Ik wil hem wel, ligt alleen net buiten mijn range van prijs die ik kan betalen
Sorry ik ben relatief nieuw nog. Is er een horloge markt op 2 oktober?
Een Squalemiddag, georganiseerd door Q-watches, officieel Squaledealer. Je kunt je opgeven bij @MotoSkooly, als je het leuk vindt. Misschien is er nog plek. Meerdere mensen, die regelmatig in dit topic posten, gaan en ik natuurlijk ook!
Dankjewel voor de informatie, vind Squale een zeer interessant merk. Ik denk dat dit mijn volgende “Grote” horloge gaat worden. Eerst dacht ik er overna om een Oris te kopen maar vind de blue dial Squale toch wel echt heel gaaf.
Maar zou het ook oke zijn om naar zo’n meeting te gaan als je nog geen horloge van Squale hebt?
Dankjewel voor alle informatie in iedergeval