Squale only 🦈 (Deel 2)

Jazeker Bas. Van harte welkom. Het is een dagje voor alle horlogenerts uiteraard. Ik zal het aan @MotoSkooly doorgeven als je erbij wil zijn.

5 likes

Ik zal hem straks even een berichtje sturen. Super bedankt!

Dit is trouwens degene waar ik verliefd op ben geworden.

https://www.q-watches.com/product/squale-1521-blue-polished

12 likes

Ik heb deze versie ook gehad.

Meer zomers blauw dan dit kom je niet snel tegen op horlogegebied. :+1:

2 likes

Ik zou er dan zelf zo’n oranje band er bij willen. Welke band draag jij met dit horloge?

2 likes

Yep! Lekker op oranje rubber!
16598829874873859103742229985635

8 likes

Ik droeg er een Isofrane lookalike op van een horlogemerk dat mij even ontschoten is.

Die Isofrane stijl rubberen banden van Borealis zijn flexibeler en wat confortabeler. :+1:

6 likes

Ziet er heel gaaf uit!

Zo zou ik hem ook willen!

Misschien een domme vraag, maar in het ORIS only lees ik dat AD’s soms wel tussen de 20 en 30 procent korting geven….

Gebeurt dit ook voor Squale‘s of niet? Want dan weet ik ongeveer wat voor prijs ik moet rekenen. Want na de foto van @TagEd gezien te hebben wil ik hem ook. Ik leg hem dan wel weg tot aan mijn verjaardag in maart :joy: , dan moet ik wel goedkeuring krijgen vanaf mijn wederhelft

3 likes

Ik heb mijn 2 Squales ‘pre-loved’ gekocht. :grin: Maar ik heb begrepen dat Q-watches voor HF-leden nog wel 'ns wat wil doen. Niet verder vertellen, hoor! :shushing_face: :wink:

Enne, blij dat ik kon helpen! :laughing: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik weet het niet zeker maar misschien kan je hem voor de oude prijs nog ergens scoren.

Dat was 890 euro. Maar dan zal je misschien naar de winkel moeten.

Aan de andere kant heb ik het idee dat dit geen modellen zijn die lang op de plank blijven liggen. Dat en door de algemeen gestegen kosten vermoedt ik weinig kans op 20% korting.

2 likes

Ik kom ook Ed, benieuwd om de Nederlandse Squale vrienden te ontmoeten. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Gezellig, man! Neem je ook die mooie Sub 39 GMT mee?

3 likes

Tuurlijk, de twee huidige Squale-horloges en enkele andere mooie horloges uit mijn horlogedoos komen mee naar de meeting. :wink:

4 likes

Gaaf! Kijk ernaar uit! :+1:

4 likes

Nice! :star_struck:
Ik ook, al sinds 2018 :blush::arrow_heading_down:

12 likes

200%!

2 likes

Talk some sense into him, man!
What's the Deal With Form Ds? - Tech Deals by Nick Stuart

2 likes

image

3 likes

Pfoe daar moest ik wel even geduld voor hebben.
Na een lange reis vanuit Singapore kwam hij dan eindelijk binnen op de dag dat ik net mijn eerste vakantie dag in Zweden doorbreng😂. Dus nog twee en een halve week geduld hebben.
Gisteren thuis gekomen en daar is hij dan.

18 likes

Cofanetto regalo Congratulazioni! - Emozione3

Wel 'n gave! Is een Special Edition, toch?

2 likes

Wauw, die is gaaf zeg! Gefeliciteerd :star_struck::star_struck::+1::+1: