Zeker niet, maar af en toe heb ik weer wat budget nodig voor wat nieuws haha
Dat is natuurlijk wel een goed punt, dan zou ik toch de groene gedag zeggen.
De Blue Ray loopt tussen -2/+5sec per dag Mick, afhankelijk van hoe ik 'm leg als ik slapen ga.
De SUB39-Gmt loopt nooit in de min, gemiddeld +4s per dag.
Altijd leuk als ze mooi afgeregeld zijn. +30sec per dag vind ik ook wat gortig.
Ik zie net je post pas.
Ik weet niet hoelang je je 1521 al hebt?
Ik heb paar dagen geleden nog gepost dat mijn nieuwe 1521 koud uit de doos ook erg enthousiast liep. Ook ongeveer +30.
Na een paar maandjes dagelijks dragen zit ik nu op +2/+5 sec per dag.
Dat is niet verkeerd, en die +4 sec. van de sub39 ook niet!
Vind ik ook, een beetje afwijking is natuurlijk prima maar meer dan 30 seconde per dag merk je toch wel snel bij dagelijks gebruik.
Ik las het van de week in je bericht inderdaad. Bijzonder verschil dan ook zonder afregelen. Is er een verklaring voor het nauwkeuriger gaan lopen van een uurwerk na een paar maanden?
Ik heb de mijne sinds eind april en draag hem ook zo goed als dagelijks. Ik heb over de maanden een aantal metingen gedaan via zo’n Watch accuracy app en daar in verschilt het tussen de +29 en +34 seconde per dag.
Wel fijn dat het probleem zichzelf bij jou zo goed heeft opgelost!
Ik heb het eerder gehad.
Ik weet verder niet in hoeverre dit klopt, maar een juwelier heeft al 2 keer laten weten dat ik de eerste paar dagen niet op een al te precieze gang moest rekenen aangezien dat een nieuw horloge was.
Ik heb het al een aantal keer meegemaakt dat het horloge op termijn beter gaat lopen.
Dus tot zover klopt hetgeen wat me verteld is. Met een Seiko had ik andere ervaringen die liep na maanden juist een stuk achter.
Die is echt tof
Ik had met een Oris (Sellita SW 200) van enkele jaren oud hetzelfde. Hoe meer draagtijd, hoe accurater.
Dit is de uitverkochte limited van gnomon. Dive under ofzo is de naam. Hij lijkt iets op die awco bund…
Grt
Ben
Neemt iedereen alleen z’n squale’s mee, of wordt het gelijk een gtg met andere merken erbij??
Die is mooi zeg, gefeliciteerd met de aanwinst!
Is deze 600M waterdicht?
Ook diegenen die nog geen Squale in de collectie hebben, zijn welkom las ik. Dus ik ga er vanuit dat er automatisch horloges van andere merken meegenomen worden. Ook leuk!
Misschien dan toch maar de rest van de collectie ook meenemen?
Ik neem m’n Squales en nog een paar andere mee.