Squale only 🦈 (Deel 2)

Jazeker, ik vind hem de meerprijs waard! Niet alleen door het snaarstrakke uurwerk maar ook de wijzerplaat met opgelegd indices en de speciale mega box die minimaal zo groot is als de zwarte Speedy boxen.

Aan die informatie heb je weinig want hij is niet meer leverbaar. Ook ik heb hem via via verkregen. Laten we hopen voor alle liefhebbers dat hij in de toekomst beschikbaar komt!

2 likes

Super tof!! :star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Squale staat er om bekend maar wat een prachtige blauwe kleur weer op deze GMT :grin::+1:

1 like

Erg mooi geworden! :heart_eyes:

Ik kan alleen niet wennen aan die kroon. En 20mm lugwidth had ik ook iets mooier gevonden op een 39mm denk ik.

Wat ik zelf gemerkt heb is dat Squale wel het kunstje onder de knie heeft om op alle vintage lume modellen de tint overal hetzelfde te krijgen.

Kunnen sommige merken nog wat van leren! :+1:

2 likes

Op het gras :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

En?? Hoe bevalt ie??

2 likes

Nog net zo sexy als gisteren :heart_eyes:

1 like

Sommigen op HF hebben er misschien een hekel aan het woord maar dit vind ik nou de definitie van een dikke klok :star_struck::+1:

De band is een Jubilee bracelet toch? Hoe bevalt deze?

1 like

Het is inderdaad een jubilee. Jubilee oogt voor mij mooier dan oyster. Oyster draagt wel weer wat lichter heb ik het idee.

1 like

Erg mooi!

1 like

Dank u dank u! Ik ben er erg blij mee. Ik ben blij dat ik (naar mijn idee) goed over nagedacht heb, wat mijn eerste zou worden. Ook al duurde het denken langer dan 2 jaar :see_no_evil:

1 like

Wat denken jullie. Nu de zomer op z’n einde loopt en rubber (zwemmen) niet meer nodig is. Mag ik hem op canvas dragen?

11 likes

Heerlijk ook die dubbelzijdige AR coating :grinning:

18 likes

Wooden Approved Stamp On White Background | International Adviser

2 likes

Nee veel te vroeg
Tenzij je hem eind februari weer op rubber gaat dragen omdat het lekkere zwemweer er al bijna weer is

2 likes

Het is mijn smaak niet, maar je mag het toch doen want jij bepaalt. :wink:

2 likes

Ja, nou je het zegt. Ik hoop toch nog wel 'n keertje met de boot te gaan zwemmen met vrouw en kinderen. Die van mij blijft lekker nog even op de rubber Barton.

3 likes

Sinds gisteren kan ik hier ook meedoen. M’n eerste Squale maar zou zomaar niet de laatste kunnen zijn.

20 likes

Benvenuto nel club! :beers:

2 likes

:cry: Buiten het passen van deze nieuwe squale heb ik hem nog niet één keer gedragen. De sticker zit zelf nog op de achterkant.
Als ik hem op tafel zie liggen vind ik hem prachtig maar om de pols heb ik niet dat wauw effect
Ik denk dat het komt omdat ik normaal een seiko turtle draag en deze kastvorm is zo’n beetje het tegenovergestelde.
Dus mocht er hier een geïnteresseerde zijn dan graag een berichtje.

7 likes