Squale only 🦈 (Deel 2)

Oh man, ik heb al twee 1521s. Anders zou ik 'm graag willen hebben. En deze zie je ook niet heel veel. Vind 'm heel cool! Turtle vond ik ook een fijn horloge (heb er 2 gehad) maar de 1521 vind ik zelf veel leuker. Maar ja, als jij 'm niet draagt, dan inderdaad maar iemand anders blij mee maken. Succes met het vinden van een nieuw baasje, voor 'm. Zou geen probleem moeten zijn, lijkt me.

2 likes

Mooi hoor! Vind die opgelegde indices echt een toevoeging.

Nice! Gefeliciteerd ermee.

1 like

Draag hem al een paar dagen op de oranje Barton. Valt totaal niet tegen moet ik zeggen.

9 likes

Ik ook, de hele zomer al. Heerlijk! :sunglasses:

2 likes

Mooi man, welkom bij de club :grin::+1:

1 like

Vacanza!! De Squale terug in z’n moederland :it:

13 likes

Tof :shark: !!! Heel veel plezier :innocent::+1:

1 like

Heerlijk , geniet ervan Rick :sunglasses:

2 likes

Veramente delizioso!:sunglasses: Geniet ervan!

2 likes

:ok_hand:

12 likes

:hear_no_evil:

2 likes

Lijkt me sterk dat dat normaal is… Is er een mogelijkheid dat hij gemagnetiseerd is?

2 likes

Ben je misschien dichtbij een magneet geweest?

1 like

Kwam je nou makkelijker door de Italiaanse douane?

1 like

Wat is ie mooi​:grin::hugs:

Thanx @pasd

11 likes

Ook per week, dacht dat je per dag bedoelde. Ik zit ook wel op +3 min per week met de mijne.

Ik las dit trouwens als afgeregeld maar ik neem aan dat je bedoelt dat je hem op tijd gelijk hebt gezet.

Misschien eens proberen hem te demagnetiseren (heb ik met mijne ook gedaan, hielp bij mij niet)

1 like

Zeker, werkt ook als “get out of jail free card” :wink:

1 like

Maar 3 minuten per week= ongeveer 26 seconden per dag = inderdaad wel net boven de bandbreedte die, volgens mij, +/- 20 seconden is. Demagnetiseren is inderdaad een mogelijkheid. Weet niet of je zelf de mogelijkheid hebt. Maar anders kan een horlogemaker dit voor je doen. En, ik weet niet hoe oud je horloge is, anders een onderhoudsbeurt. Ook daarvoor moet je even naar de horlogemaker. Dus daar zou ik in eerste instantie eens m’n vraag neerleggen.

Nog geen ervaring met een horlogemaker? Check dit topic even. Succes!

2 likes

Bij een juwelier kan het alle kanten op, is mijn ervaring. Sommigen zijn vooral geïnteresseerd in geld verdienen, maar hebben eigenlijk (intrinsiek) weinig met horloges. Sommigen hebben ook een technisch iemand in dienst, waar je wat aan hebt. Ik ga altijd liefst rechtstreeks naar de horlogemaker, die er sowieso veel verstand van heeft. Misschien is het gewoon een kwestie van beetje afstellen. Heeft ie ooit meer accuraat gelopen, dat je weet?

3 likes