Squale only 🦈 (Deel 2)

Daar heb je gelijk in. Ken deze partij niet en waarom ze deze zo goedkoop kunnen aanbieden

1 like

Ik denk dat het een opruiming is van de laatste exemplaren. Hij is inmiddels niet meer op voorraad.

2 likes

Oooooh, mensen, nog één nachtje slapen!!!
En dan…

Cant Wait GIFs | Tenor

14 likes

Heb je nog nagels? :joy:

2 likes

Inderdaad, doe ik bijna dagelijks!

12 likes

Precies! Ik bedoel maar. You know it, man! :stuck_out_tongue_winking_eye: Enne, dan weet je ook…

5 likes

Zijn je likes nu al weer op :wink:

2 likes

Fresh start :sunglasses:

1 like

Ooh nee, toch nieeet…

4 likes

Ik hoop dat je een bezorger hebt, die niet pas 's avonds met je pakketje komt.

Ben zeer benieuwd!

2 likes

Ik kreeg een mailtje van gnomon met 3 nieuwe squales, vanochtend werkte de link naar de website nog kaar nu niet meer. Lijkt wel alsof ze er weer af zijn gehaald?

6 likes

Nicee!! Zou het niet erg vinden deze hier vaker te zien langskomen hoor :grin:

2 likes

Lijken wel renders of niet? Die wit/gouden is zo op het eerste gezicht wel een tikkie fout ook

1 like

Zo’n belangrijke aankoop laat je natuurlijk niet bezorgen, die je kom je hoogstpersoonlijk halen :yum:

4 likes

Er stonden foto’s op de website maar die heb ik helaas niet meer. Kan best zijn dat dit renders zijn maar de foto’s op de website mogelijk niet.

Ik vind de eerste 2 er wel redelijk geslaagd uitzien, voordal de eerst. Geen crown protector, mooie diver met date, geen mercedes hands, rode accenten. Heeft vrijwel alles wat ik in een nieuwe duiker zoek :slight_smile:

2 likes

Helemaal mee eens! En hoe groot is NL nou eigenlijk? Dus dat moet makkelijk kunnen, Leuke date toegewenst! :smiley:

2 likes

Zal ik voor zorgen! :wink:

2 likes

Zo weer even voor de afgelopen 6 dagen likes gegeven :rofl:

Moet wel een beetje bijblijven toch? Zie weer een hoop Squale geweld voorbij komen heren :+1:

En @TagEd gefeliciteerd met de nieuweling. Heb zelf niet zoveel met witte/lichte dials, maar deze is wel mooier dan de witte editie.

Even een pic van mijn eigen Squale :wink:

17 likes

Ja, ook dit vind ik een heel mooi model. Ik begin het gevoel te krijgen dat ik ook gewoon naar de meeting had moeten komen. Ik heb zat uitnodiging teksten voorbij zien komen, silly me.

Ik zag even een voorraadje likes van je voorbij komen. Hoeveel like heb jij er per dag om te geven? Ik ben continu out of stock :joy:

4 likes

Ik heb ze nooit geteld, maar heeft met je trustlevel te maken. Hoe meer jij post op dit forum, hoe sneller jij in TL omhoog gaat met de daarbij behorende extra’s :face_with_hand_over_mouth:

Staat vast wel ergens op het forum hoe dat precies werkt.

https://www.horlogeforum.nl/badges/3/trustlevel-3?username=koppie

3 likes