Squale only 🦈 (Deel 2)

Ik meen inderdaad al eens zoiets te hebben gezien. Al geloof ik er niet zo in dat je je perks op het juiste moment krijgt. Ik neem maar een kleine greep uit de voorbeelden, de editknop :joy: :crazy_face:

Ik had van de week een hersenspinsel over TL en perks.

Je krijgt begrijpelijkerwijs niet alle perks bij TL1, omdat je nog groen achter de oren bent en nog veel moet leren, vooral van foutjes. Aan de andere kant wordt echter wel van je verwacht dat je Neerlandicus bent en geen enkele schrijffout maakt dan wel geacht wordt dat je je schrijffouten opmerkt en corrigeert alvorens op de antwoordknop te klikken. There is no room for error, wat theoretisch van TL3 leden verwacht zou mogen worden, als het überhaupt al mag worden verwacht.
(niet zeggen, maar ben vanmorgen een beetje obstinaat :joy:)

Haha ja, ik lees soms mijn posts 3 keer terug en dan nog kom ik er achter dat er toch iets verkeerd staat.
Maar ach! Ik hoef nog maar 268 dagen achter elkaar in te loggen en dan ben ik misschien TL2 als ik me gedraag😁

1 like

Misschien moet ik me ook wat minder recalcitrant en wat meer onderdanig zijn. Maar ja, bij gebrek aan likes en een editknop, wordt je gewoon opstandig, toch? :stuck_out_tongue:

Nee dat klopt niet is al een tijd geleden veranderd duurt langer tegenwoordig. Als het puur op reacties geven aankomt zou gup al TL3 zijn, die reageert alsof het een WhatsApp conversatie is

2 likes

Haha, of je relativeert. Je legt je erbij neer. Neemt schrijffouten op de koop toe.
En liken kun je selectief doen! Alleen de pareltjes van posts liken!

1 like

:joy: :joy:

Dat komt later wel, ben eerst nog op kruistocht door badgeland! Ik moet al mijn likes uitverkopen, x aantal days in a row. :joy: :joy:

Daar kan ik tenminste gebruikmaken van autocorrect :sweat_smile:

Die badge is pas te verdienen als je tl2 bent toch? :joy:

Geen idee, dat staat er niet bij.

image

Onderweg, met de nieuwe aanwinst!:heart_eyes:

27 likes

Lekker hoor! Neem je de toeristische route met veel tunnels?

1 like

Eet smakelijk, overigens!

1 like

Deze zag ik vannacht voorbijkomen in een Squale fb groep:

En deze uiteraard weer om de pols nu

11 likes

Gefeliciteerd!! Ik wacht op de lume-shots hoor :grin:

1 like

Bedankt, mensen! :+1:

Nog best lastig om overdag een lumeshot te maken. Maar eventjes in de wc, dan. :sweat_smile:

11 likes

Ik wil niet weten wat je aan het doen was, maar een scherpe foto is niet gelukt :rofl:.

3 likes

Precies! :grin: En blij dat ik dit gedaan heb. De bijzonder aangename overdracht vond plaats bij Roel (@MotoSkooly) thuis, in het mooie Brabantse land (was best een eindje rijden :sweat_smile:!). Maar lekker aan de koffie gezeten, heel leuk gesprek gehad (we hadden elkaar al 'ns eerder ontmoet, op de inmiddels legendarische Squale meeting :beers:), nog wat andere mooie horloge bekeken en twee lieve hondjes ontmoet. Roel, hartelijk dank voor de snelle en uitstekende service, hartelijke ontvangst en dit geweldige horloge! :+1: Ik ben super blij! :partying_face: Zal binnenkort nog even een ‘Ervaring met’-postje schrijven!

15 likes

Ziet er toch wel heel tof uit hoor ,:ok_hand: Gefeliciteerd met je aanwinst.

2 likes

Thanks, man!:slight_smile:

2 likes