Squale only 🦈 (Deel 2)

Ja, echt heel mooi! Persoonlijk vind ik hem mooier, authentieker en minder steriel dan de White Milk.

2 likes

Ja, toch? Thx! Kan m’n ogen er ook niet vanaf houden!:grin:

2 likes

Van harte met dit schitterende horloge :+1:t2: :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd Ed!

1 like

Iemand een idee wat dit gaat worden?

https://www.instagram.com/p/Cj3M4xAt0Ab/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

6 likes

Thanks, mannen!

Oei, ik weet 't niet… :thinking: Maar ze zijn wel lekker bezig bij Squale, de laatste tijd! :+1:

Edit: oh, wacht! Dat is één van de drie nieuwe 1545-versies! Daar had ik het vandaag nog met Roel over!

2 likes

Van harte Ed, was heel gezellig vandaag en gaaf zo die Squale collectie! :muscle:

2 likes

Dit is een hele nieuwe 1545 lijn die Squale gaat uitbrengen, met een veel meer eigen design. En er komt nog meer nieuws maar dat mag ik nog niet verklappen, intro volgt op korte termijn!

5 likes

Zeg @dj00tiek wat doe jij hier in het squale topic?! Jij bent mijn one watch held met alleen die prachtige panerai (die g shock die vergeef ik je)

2 likes

Thanks. Ziet er veelbelovend uit.

De 1545 deed het niet voor mij, maar met een eigen design is mijn interesse gewekt :slight_smile:

Ik ben op dit moment helaas even Squale-loos…

2 likes

Ahhh GIF - Find on GIFER

Ik ken wel iemand die daar wat aan kan doen. Sprak 'm vandaag nog… :wink:

3 likes

Keuzestress Ed.

Hoe dit denkproces ongeveer gaat? Hierbij:

Een 1521 Blasted heb ik gehad, maar deed het niet voor mij. Iets te saai. 1521 wil ik wel graag weer hebben. Maar welke dan? Die witte? De PVD? Of toch een ander model? Of toch maar de nieuwe 1545? Eerst even zien.

Kleurtje is ook wel leuk, want een zwarte en blauwe duiker heb ik al. Hmm. Toch nog even rondkijken.

Hé! Gaaf die Blasted 1521!

Zucht.

2 likes

9 likes

Gewoon nog even afwachten, idd.

En verder misschien toch een keer afspreken met Roel en Roy en 'ns wat bekijken en passen. Zou kunnen helpen.

2 likes

Komt ie weer:

Ben hier wel benieuwd naar. De witte doet het nog niet echt voor mij. Maar die andere 2 wil ik wel eens beter bekijken… Ben benieuwd…

2 likes

En nieuwe straps?

2 likes

De nieuwe 1545 :star_struck: :star_struck: :star_struck:

1 like

Kijken mag altijd he :wink:
En het begint steeds meer te kriebelen om er wat bij te nemen, ooit gaat er wat nieuws komen :grin:

1 like

Prachtig horloge zeg. Onwijs toffe wijzerplaat en ik vind het contrast met de uur markeringen en wijzers ook vet :heart_eyes:

Dit is een mooie Edwin, gefeliciteerd! :+1::+1::+1::+1:

:grin::+1:

1 like

Blijft een fantastische wijzerplaat :ok_hand::sunglasses:

9 likes