Vind 'm heerlijk dragen op een tropic, eigenlijk. En het staat 'm ook nog goed!
Ook dit ziet er strak uit!
Nicee!!!
Eens! Ik vind het oranje van de oranje elite silicone helaas wel een tikje flets.
Ga je je sub inruilen voor dit?
Het leek of je echt vol verliefd was op die sub.
Maar een squale is natuurlijk enkel voor Kenners. Een sub wil elke snob
Mogelijk heb ik het gemist maar deze had je had toch? Of verkocht en nu opnieuw terug gekocht omdat je snachts zwetend wakker werd door het gemis??? Haha.
Prachtig exemplaar!
Nice dan gaan we de mannen van Q maar eens ‘sponsoren’, zie alleen wel dat ie daar een ander uurwerk heeft (SW330 t.o.v. SW200 vlgs Gnomon)
Morning heren (zeg dit omdat ik hier nog nooit een dame heb kunnen bekennen).
Dit staat er op de site van Squale zelf
Lijkt me dus een SW200-1 standaard
Hm gek want Q en Gnomon hebben het wel beide over Elaboré grade
Klinkt heel chique maar dat is de gebruikelijke uitvoering van de 2824/SW200 bij horloges in die prijsklasse.
Daarboven heb je nog Top grade en de Chronometer uitvoering.
De SW300 zal gebruikt worden in de gmt variant niet in de 3 hand uitvoering.
De 1521’s hebben naar mijn weten allemaal een elaboré grade (muv de COSC variant natuurlijk)
Det type 1545 lijkt dus een standard grade sw200 te hebben. Misschien om de prijs een beetje te drukken
Thanks! Ik heb er een paar gehad:
- een squalematic hier op hf overgenomen
- die heb ik met @Eddio geruild voor een 1521 met sunburst plaat (zoals deze)
- die heb ik weer verkocht
- daarna heb ik een zwarte 1521 en een blauwe blasted 1521 gekocht. En dezelfde matic weer terug
- die eerste is naar @Mipnick gegaan (die heeft em gedragen, gemis en weer verkocht), de tweede naar @TagEd die hem nog steeds draagt. En de matic weer verkocht want toch wel groot
- en nu deze dus van @Fate_Amenable_To_Change
Ik heb geen probleem, ik heb een hobby, zullen we maar zeggen. Zo’n 1521 zit gewoon top en de kleur van deze plaat is
Ja bijzonder… wordt vast nog wel opgehelderd
Echt? Ik vind het er juist cheap uit zien…
Vrij generieke 13 in een dozijn sluiting inderdaad, dat zou echt beter kunnen tegenwoordig.
Echt, ga je een nieuwe 1545 bij ze bestellen? De eerste hier op HF!
Ben benieuwd naar de kwaliteit/afwerking.
Las op Instagram reacties na het ontvangen dat de bezel veel speling had en dat de kwaliteit overall niet heel Squale achtig was. Maarja, haat-reacties zijn snel gegeven he!
Kom maar op met die foto’s!
Heb zelf ook intresse over maand of 2. Dan de Gray variant… Op Tropic band?
Heb alleen al dezelfde kast in bezit… Zoveel keuzes…
Foto voor de sfeer