Squale only 🦈 (Deel 2)

Naar mijn mening zou Squale nieuwe quartz modellen moeten uitbrengen, of is dat vloeken in de kerk?

1 like

Zal me jeuken of het vloeken is maar voor mij zou 1521 Q Military Blasted top zijn.

1 like

Hahahaha… Drie stuks bij gedaan in de doos, nog niet goed. :slight_smile: Maar mooi hoor, staat je goed. :+1: Zwarte tropic werkt inderdaad ook prima. Net als cognac leer.

1 like

Een duiker op leer?! (Ik heb nog een colareb die ook wel goed staat denk ik). Maar voor nu op een Chinese/Cypriotische isofrane

6 likes

Die begrijp ik volledig. Ook bij mij popt de blauwe 1521 af en toe weer op in mijn gedachte… Je gaat zo een knaller van een Squale gewoon missen

2 likes

goeie keus man… :+1::+1::+1::+1:

1 like

Hoe bevalt deze?
Een sub-gmt-hommage spookt me ook nog steeds door m’n hoofd en deze lijken goed afgewerkt?

2 likes

Ja dit is de 42mm versie.
Ik ben hier echt blij mee. Kwaliteit is top. Prachtige GMT met diep zwarte wijzerplaat die er prachtig uitziet in de zon, soms naar diep blauw veranderd.

Hij is wat aan de zware kant maar ik vind hem heerlijk om de pols zitten.

Zo dit was mijn verkoop praatje haha.

8 likes

Beetje aan het hobbyen, op de zondagmiddag.:guitar::blush:

Deze laatste Squale-aanwinst is trouwens hard op weg om m’n daily te worden. Heerlijk horloge!:smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Ik doe gezellig mee:

11 likes

Ik kan dan niet achterblijven :grimacing:

10 likes

Foutje, bedankt! Ik zie dat ik de verkeerde gitaar op de plaat heb gelegd. Ik zal van de week wel 1 maken met de elektrische :blush:.

Geweldig he, een Tele/Esquire?!

Geeft niet, hoor. Jij mag gewoon meespelen.

Heb je ook een Tele of Esquire?

4 likes

Een strat. :blush:

2 likes

Altijd een telecaster willen hebben, maar nooit van gekomen…

Een paar jaar terug een leuke akoestische travel gitaar gekocht in Verona. Super klein, maar super leuk om op te spelen! Vooral als je te dikkeKlinkt als een zonnetje!

3 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog maar een beginneling ben en de strat uit een soort verzamelwoede heb gekocht :joy:. Ik zie het mezelf tikken, verzamelwoede.

In de eerste 2 maanden dat ik had besloten om gitaar te leren spelen, kuch een jaar geleden, moest ik een Spaanse, een semi akoestische en een elektrische gitaar hebben. Op de Spaanse was ik na een week uitgekeken, maar heb hem nog steeds. De strat heb ik alleen getest op de versterker die ik er perse bij moest hebben :joy: en is sindsdien niet meer uit de tas geweest.

Mijn western (degene op de foto) is wel inmiddels een verlengstuk van m’n lichaam. Er gaat geen dag voorbij, zonder hem minimaal 10 minuten te hebben bespeeld.

Enige handicap is dat ik linkshandig ben en de gitaren toch echt rechtshandig :joy:. Maar ik kom er wel :grimacing:

3 likes

Wil ik overigens ook nog :joy::joy:

2 likes

7 likes

@Robert.V @Watchout4thebus @Kleine_gup_in_grote_oceaan @Archer We kunnen wel band beginnen: De Squales! :shark: :wink:

Ik speel sinds halverwege jaren '80. Vooral rock en blues. Maar ben niet erg goed, hoor. Ik kan mezelf (zang, dus) begeleiden op gitaar en wat heel eenvoudig improviseren (lead, dus). Net genoeg dat 't enigszins om aan te horen is. :grin: Maar ik haal er zelf heel veel plezier uit en daar gaat 't om.
Meerdere soorten gitaren gehad, maar uiteindelijk toch bij een Tele en een Esquire uitgekomen. De pure eenvoud van deze modellen spreekt mij heel erg aan. De ultieme tool: meer heb ik gewoon nooit nodig; super functioneel en het ziet er nog gaaf uit ook! Leo got it right, the first time. :blush:

4 likes

Hahaha, het zweet breekt me al uit als iemand me vraagt om een stukje te spelen.

Laat staan dat ik dat kan.

Dat wordt nog wel een dingetje als ik erbij moet zingen, of andersom :joy::joy:.

3 likes