Squale only 🦈 (Deel 2)

Spreekt mij ook meer aan dan een strat, maar de strat kwam toevallig op mijn pad.

2 likes

Het gaat erom wat jij eruit haalt. Muziek maken is iets geweldigs, een heel leven lang, wat je ook doet en hoe je het ook doet. Ik ben ook zeker geen virtuoos. Maar ik vind 't gewoon super leuk om te doen. Speel elke dag.

Maar weer even OT:

Ik las dat de nieuwe 1545 een keramische bezelinsert heeft. Heeft iemand er nou al een hier, eigenlijk?

3 likes

Het geeft ook voldoening en een leeg hoofd.

Ik had gisteren bijna op koop geklikt, op c24, want 700 incl. verzenden. Maar nee, die gaat geen draagtijd krijgen, ten opzichte van de huidige.

Er gaat een 1521 komen. Wanneer, dat weet ik nog niet. Maar het gaat er een x van komen.

3 likes

Ja zou graag wat real life foto’s willen zien ipv reclame shots!

2 likes

Lekker hoor! Ik speel vanaf m’n 10e, 20 jaar nu dus inmiddels en hier ook voornamelijk blues en rock. Zingen kan ik ook wel een beetje dus daar komt vast iets goeds uit haha :roll_eyes:

3 likes

Ik heb deze ook gehad en inderdaad goede kwaliteit en die zwarte plaat is in het echt zooo mooi… :+1::+1:

1 like

En ook alweer gone of niet? :astonished:

Ze zijn erg cool de nieuwe 1545 modellen. Stalen band voelt ook erg fijn aan :ok_hand:

14 likes

Ja @Thijs9F82 , ik was ook heel verbaasd…

1 like

Heel cool! Vooral die grijze!:heart_eyes:

2 likes

GNOMON Specials:

image

4 likes

Op de zwarte zie je totaal niet de lijnen op de dial terug. Is dit wel het final model of zijn ze echt zo onzichtbaar?

Ik heb toch een klein issue met de diepte van de wijzerplaat van de nieuwe 1545. Ligt het nu aan mij of lijken ze super diep te liggen?

Wellicht toch een andere dial. Het is ook een Gnomon Special, dus moet haast wel anders zijn.

Ik zit naar die van mij te kijken, maar die lijkt net zo diep te liggen.

1 like

Poah erg mooi! De grijze is :heart_eyes:
Iets in mij zegt dat het misschien wel tof was geweest als de minutenwijzer oranje was. Toch een Squale detail vind ik zelf. Maar misschien is dit wel beter om het wat rustiger te houden qua kleuren e.d.

Tof! :star_struck:

2 likes

Dieptefoto

8 likes

Heel erg mooi!

Die zwarte wil ik graag een keer passen :blush:

2 likes

Slechte timing, ik bedoelde de post van @MotoSkooly

1 like

Het viel mij ook al op. Op de persfoto’s zijn duidelijk ‘Côtes de Genève’ strepen te zien, maar op de foto’s van Q niet.

1 like