Squale heeft een documentaire geupload: ‘The History of Squale’.
Ik heb vakantie en ga 'm zo 'ns even lekker kijken, met een heerlijk espressootje!
Lekker, vakantie! Ga je nog de zon opzoeken in een mooi warm land?
Nee, gewoon in Nederland. Maar het wordt eind deze week 24 graden, hoorde ik. Dus nog even lekker genieten van een heel late nazomer!
De korte broek die kan weer aan
De korte broek die kan weer aan
Iemand hier met een 1521 Classic COSC Certified?
Bellissimi colori! Buona giornata!
Grazie!
Het jasje bevat ook nog Azzurro en nog meer Fuchsia
Gaaf ding! Zijn ze al te bestellen? Of nog steeds maanden wachttijd?
Echt mooie Squale, ben er blij mee. Zijn helaas niet te bestellen, ook niet duidelijk of en wanneer ze eventueel komen. Dit was een kleine serie en ik gehad geluk er een te kunnen bemachtigen.
Balen! Ik vind dit echt een mooi ding. Ben inmiddels al een tijdje van mijn 1521 aan het genieten. Dit zou wel een mooie upgrade zijn. Wat is dat toch de laatste tijd met horlogemerken die een nieuw model uitbrengen en vervolgens niet kunnen leveren? Heb jij daar een verklaring voor? Is het de huidige onrustige tijd? Gebrek aan grondstoffen? Horlogemakers? Of is het tactiek? Het horloge zeer beperkt op de markt brengen waardoor deze “gewild” wordt?
Zou het bijna gaan denken ja .
Al snap ik dat dan weer niet, dan wil je toch juist zoveel mogelijk verkopen.
Ze kunnen heel moeilijk aan COSC gecertificeerde uurwerken komen. Die koop je op forecast heel lang van tevoren in, en dan is het afwachten.
check! Dat zal dus inhouden dat het überhaupt heel moeilijk gaat worden om er 1 te bemachtigen. Is volgens mij niet een probleem welke ze zo even oplossen.
Het is ook een vorm van reclame. Gewilde of gehypte modellen die niet of beperkt leverbaar zijn kunnen ervoor zorgen dat mensen enthousiast raken over je merk of ermee in aanraking komen. Als ze vervolgens geen geduld hebben zouden ze ook zomaar een ander model uit je collectie kunnen kopen.