Squale only 🦈 (Deel 2)

!!WOW :star_struck:!!

Aan de pols mooier dan een online winkelplaatje!

3 likes

Vaak zo. Die render(achtige) plaatjes doen horloges zelden goed. Snap dat nooit zo goed. Zou juist zo mooi mogelijke foto’s gebruiken om potentiële kopers een beetje te enthousiasmeren. Aan de andere kant, dan valt 't irl wel weer erg mee. ‘Underpromise, overdeliver’, zeg maar. :grin:

1 like

Het zal inderdaad een beetje met marketing strategie te maken hebben. Alhoewel je dus zomaar kunt afknappen op een merk, alleen maar omdat ze lelijke plaatjes schieten. Zal mij ongetwijfeld ook wel eens gebeurd zijn dat ik op een product ben afgeknapt op basis van een plaatje en er vervolgens niet meer naar heb gekeken.

Maar gelukkig niej baij maij Squale :stuck_out_tongue:

2 likes

Buongiorno, Squale amici!

16 likes

Jij bent duidelijk van je vakantie aan het genieten!

Ancora! :guitar:

1 like

Ja, absoluut! Maar kort nachtje gehad. :yawning_face: Ziek kind :face_with_thermometer: dat midden in de nacht besloot niet meer te gaan slapen. Uiteindelijk maar in haar bedje gaan liggen en zij bij mama. Zo konden we allemaal nog even een uurtje slapen, totdat uiteraard de jongste vanmorgen al weer vroeg wakker werd en ik dus ook… :anguished: Nou ja, effe 'n stukkie Bruce Springsteen gespeeld, wat Tom Petty en een beetje blues improv en nu aan een lekker cappuccinootje en we gaan weer verder! :muscle: :musical_score: :notes: :musical_note: :guitar: :coffee:

4 likes

Oef, been there, done that (trice)!

Zo herkenbaar :smiling_face_with_three_hearts: Alles voor het kind :blush:.

Ik kan niet wachten totdat ik op een level ben, dat ik zomaar wat kan spelen. Het enige dat ik nu enigszins onder de knie heb, is Rollercoaster :rofl:.

:loudspeaker: En door!

2 likes

Wel een lekker nummer, hoor! :+1:

En speel je die fingerpickingstyle of gewoon strumming?

1 like

Fingerpicking, zoals het hoort. Is overigens ook wat ik het liefste doe.

Voordeel is de moeilijkheidsgraad van dit nummer, voor mijn level (TL1 :rofl:), waardoor andere (lees makkelijkere) nummers theoretisch gezien makkelijker moeten worden om te leren. Tevens train ik daarmee ook de motoriek van mijn vingers in mijn rechterhand, daar ik een volwaardig linkshander ben.

Vind dat echt wel knap hoor! Jij speelt nog helemaal niet zo lang, toch? En als linkshandige rechtshandig spelen lijkt me ook nog een uitdaging!
Ik heb nooit de discipline kunnen opbrengen om een beetje goed te worden in fingerpicking. Riffjes lukken echter prima, wat improviseren met leadgitaar kan ik ook wel 'n beetje. Maar ik ben vooral zanger/rythmgitarist. Eigenlijk wat Tom Petty en Bruce ook doen (of in het geval van TP, deed :cry:)

1 like

Ik speel iets langer dan een jaar. Ik moet wel bekennen dat ik mij de eerste 3 maanden bijna 6 uur per dag opsloot in de slaapkamer. Daar alleen maar geoefend, 2 online cursussen gedaan en Guitartabs aangeschaft om tabulatuur te leren lezen en te gebruiken. Ik ben nu ook met ‘About today’ van ‘The national’ bezig. :rofl: :see_no_evil:

Ja, dat is nu 5/6 jaar geleden?

1 like

Ja, 5 jaar geleden. Echt een groot verlies. :frowning_face:
Maar, leuk dat je zo gedreven bent! Ik speel ook wel elke dag even, maar ga eigenlijk al jaren niet meer vooruit. Maakt me verder niet zoveel uit, hoor. Ik vind het gewoon heel erg leuk om te spelen; alleen of met anderen.

Maar goed, weer even OT, dan. :wink:
Ik vind het wel leuk dat Squale met de wijzerplaat van de nieuwe 1545 duidelijk heeft teruggegrepen op de eigen designtaal. Maak 'm heel erg authentiek Squale.

5 likes

Dit zijn oude modellen die je showt, toch?

Wat een beauties, vooral de witte en blauwe!

Een van de vele collabs van Squale, uit 2014. Maar geïnspireerd door een '60s model (ik hou ervan!)

1 like

Errug dik!

Word ik dan toch bijna verleid om voor de nieuwe 1545 te gaan? :rofl:

1 like

Nee, toh nie… Wel als ze de bezel van 2014 zouden hebben. :smiley:

Ik zou gewoon @MotoSkooly en @royke74 'ns een berichtje sturen voor 'n goede deal en of je 'm keer kunt passen! :wink:

1 like

Ja, die bezel, die vind je dan weer op de Matic. :grin:
Hands-On Review: Squale Matic 60 ATM Light Blue - WatchBandit

1 like

Correct, wrijf het maar in!

1 like

Iemand handig met fotosjop? Ik ben even benieuwd hoe de witte er uit ziet met de bezel van de blauwe.