Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Spannend!
I-cant-wait GIFs - Get the best GIF on GIPHY
#CantWait :grin:

3 likes

Ik ook! En ook deze foto lijkt realistisch :+1:t3:

1 like

Jazeker wel, heb ik aantal beaters voor, die mogen een krasje oplopen :sweat_smile:

1 like

Verkoop wat oude zooi die nog in de schuur/zolder staat. heb je dat ding zo in huis :muscle:t4:

1 like

Toch wel een serieuze concurrent van de 65 diver wat mij betreft en nog een stukje vriendelijker geprijsd!

2 likes

Stond eerst op het punt een Longines Legend Diver te bestellen, maar heb me toch bedacht. Zeer tevreden van m’n Squale en vond de Longines dan ineens toch wat prijzig…

1 like

19 likes

Idd. De LLD is een aardig horloge, maar ik zou van de 10x ook 10x voor de Squale kiezen. Heb je nog wat centen over voor bv een Seiko spb317 🫣

We hebben de laatste jaren heel veel opgeruimd en weggedaan. Dat wordt echt goed zoeken. :grimacing: :sweat_smile:
Maareh, potje vult zich vanzelf weer en ergens dit jaar komt er weer een Squale bij. Ik heb de tijd. Ben er toch nog niet uit welke het nou moet worden. Twijfel nog teveel. Ene keer denk ik nog een 1521. Dan toch weer een Super Squale en soms denk ik zelfs nog wel 'ns aan de nieuwe 1545 en dan toch weer een 1521…
Question Doubt GIF - Question Doubt NoComments - Discover & Share GIFs | Gif,  Cool gifs, Discover
Nou ja, ik ga er nog even rustig over nadenken, de komende tijd. En als het potje weer wat voller is, misschien eens afspreken met de mannen van Q voor een passessie. :grin:
Als we in de tussentijd niet alweer een Squale meeting hebben gehad… :beers:
Wink GIFs - Get the best GIF on GIPHY

5 likes

Denk dat we dit gevoel allemaal wel kennen :sweat_smile: Uiteindelijk is elke keus de goede keuze natuurlijk met allemaal prachtige modellen. Stiekem is het toch ook wel heerlijk om wat te fantaseren over welke het gaat worden

3 likes

Ik ben er al uit hoor! :sunglasses:

Het gaat een Squalematic worden. Zodra die voor mij binnen handbereik is stap ik, zonder ook maar ƩƩn keer met de ogen te knipperen, over van #Team1521 naar #TeamMatic … :wink: ik wil die ā€˜grotere’ Von Büren kast ook een keer proberen.

Maar tot die tijd …

:heart_eyes:

12 likes

zolang je maar in #teamSquale blijft! Hoewel voor mij de 1521 squale is, of in ieder geval het flagship model

1 like

Nice! Eigen collectie?

Haha ja soms leuker dan het bezitten zelf…

1 like

Ik heb nu enkel de Drass x Galeazzi… ik veronderstel dat die kast hetzelfde is ongeveer als de 1521 maar dan dikker?

1 like

Neen, spijtig genoeg niet. Heb net de nieuwe super Squale besteld, die is gebaseerd op deze vintage modellen

1 like

Eens! Niet voor niks al drie keer overstag gegaan.
Ik sluit ook voor de toekomst helemaal niks uit, nummer vier kan zomaar … :sunglasses:

Nou, Ć»h … als @daffie mij morgen een ruilvoorstel doet ga ik weer terug naar het Astronhoekje. Maar gelukkig, ik weet welhaast zeker dat 'ie dat niet gaat doen en als wel dan ik dan onvoldoende cash heb liggen om het gat te vullen. :wink:

Klopt, 't is de klassieke Von Büren kast in een iets grotere afmeting. Een héle fraaie uitvoering!

4 likes

Die Astron is ook wel erg mooi. Zo’n beetje de enige die mijn interesse heeft gewekt, gelukkig voor mij een maatje te groot

2 likes

1 like

Buongiorno, iedereen! :coffee:
We hebben Blue Monday weer overleefd en zijn weer een dagje dichter bij het volgende weekend! :partying_face:
#HaveaGreatDay!

13 likes