Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Nou ja, elk jaar vóór 2012. Gnomon zal deze destijds hebben “gekregen” lees gekocht om er een Gnomon Edition van te laten produceren.

1 like

Terug van weggeweest in dit topic met een oude bekende. Ik miste hem en toen deze in de blauwe hoek voorbij kwam geen seconde getwijfeld!!!

Squale weet niet alleen mooie kasten te bouwen, deze wijzerplaat is prachtig!!! :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

18 likes

Nou, welcome back dan, @Eddio!

1 like

Dank u dank u, eerst even op de zwarte tropic spammen!!! Maar binnenkort gaan we full Summer vibe met de oranje strap of de blauwe roggeleer strap die ik er destijds speciaal voor gekocht had :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

4 likes

Daar ben ik zeer benieuwd naar! :grimacing:

2 likes

Zie hier oude fotos

5 likes

Niceeee, weer terug in het leukste topic van HF :partying_face::+1:

Veel draagplezier!

3 likes

Like really cool :sunglasses:

2 likes

2009 Milano 1521 NOS

18 likes

Very Nice!

1 like

Koffie, koffie… Tijd…

11 likes

Toffe aanwinst, zelf de 5e Squale verkocht.
Maar hang nog steeds rond hier :smirk:

3 likes

#Team1521 :shark:
De laatste uren samen, het afscheid is aanstaande. Ik ga je (weer) missen!

minions-heart

19 likes

Make Me Cry GIFs | Tenor

5 likes

Ach er komt vast wel weer een 1521 :wink:
Heb dit nu al vier maal meegemaakt.

4 likes

Oh ja hoor, dat weet ik ook wel! :sunglasses:

Maar ik wil nu eigenlijk een keer een Squale Matic gaan proberen. Ik heb alleen nog nét niet genoeg in het spaarpotje om toe te slaan. Zeker niet voor een nieuwe. En ik ben ook ze interwebs aan het afstruinen voor een blauwe Thalassa, baal er nog steeds van dat die telkens aan mijn neus voorbij gaat. Of de 1521 ‘60 years’ uitvoering, gewoon een keer iets bijzonders of … jaja zoveel moois. Kortom, Squale is zeker niet van mijn netvlies! Kans is wel dat er nu even een tussendoortje komt, een Tag Heuer of een Seiko duiker ofzo.

Nu draag ik dagelijks de Astron. Daar ben ik trouwens ook erg blij mee. Qua afwerking onovertrefbaar in deze prijsklasse. Zo scherp!

Ik ben ‘pas’ bij mijn derde … :joy::joy:

3 likes

Blijven gewoon mooie horloges…

Wellicht dat jij dan weet waar dat hoesje voor is, ik en de verkoper hadden geen idee.

1 like

Daar zit/hoort een Squale bandentootje in. Kreeg ik erbij van onze vrienden van Q-Watches, van @royke74 en/of @MotoSkooly. Mooi gebaar!

Hier een kiekje:

Ik heb/gebruik zelf de 6767F van Bergeon dus deze gaat met de 1521 mee naar de volgende liefhebber. Leuk hebbedingetje … :sunglasses:

8 likes

Dit vind ik de mooiste.

Sowieso een goed idee!
Naast Q, even BO Watches in de gaten houden en Ten2Two, natuurlijk! Komt helemaal goed! :beers:

Ja, heb ik ook! :grin: :+1:

9 likes