hahhahahha inderdaad…
Tja dat is ook mijn vraag!
Heb de 1521 gehad, erg tof. Maar die koop je wel voor rond de helft inderdaad.
Voor Squale kun je nu ook hier terecht:
(hoef je niet meer in het buitenland te bestellen )
Dat hoefde al niet.
https://www.q-watches.com/products/squale
Prijzen zijn beter plus uitstekende service.
Zeker voor onze HF vrienden natuurlijk
Waarom zie ik hier zo weinig (sub of gmt-master II hommages?) 30 atmos’en?
Ik ben aan het gluren naar de pepsi of groene varian (sun burst )
Na lange afwezigheid sinds een paar dagen weer lid van “de club”. Nu met de komst van een Squale Sub-39. Blij mee!!
Iemand nog een leuk cordura bandje voor zijn Squale met oranje accenten? Plug:
Ik vind deze Squale een ‘verwarrend’ horloge …
Heb 'm nu voor de tweede keer nieuw gekocht en alweer kriebelt 't rap voor iets anders. Deze topper brengt meer tijd op de winder door dan aan de pols. Zonde. Had hem vorige week alweer bijna geruild voor een SPB187, die ik ook al eens gehad heb. Een stalen duiker. Hmmm.
Ik ben in de war! Want doe ik hem weg, krijg ik er vast weer spijt van.
Van dittum idd!
Ga je deze nou weer liquideren? Nee toch?
Kiek dan man! Kiek es ff!
Hahaha, wat een heerlijke reactie! Ja, nou ja … ûh ik weet het nog niet. Ben serieus in de war. We gaan het zien. Zat net naar een SPB143 te kijken, die wil ik ook nog eens proberen. Die blauwe heb ik gehad. Ik denk dat ik gewoon weer iets van staal mis. Ik loop nog met de TSAR, ook op rubber dus heb niks meer ‘op staal’. Zou dat het zijn?
Heb ik geprobeerd, ook met een BoR bandje … dat kom me niet bekoren bij deze kast. Deze is echt op z’n mooist met een fraaie rubberen band. Vind ik.
De 1521 staat geweldig op een goede Staib milanaise. Zeker beter dan de milanaise van Squale zelf imho.
Die van mij mag alleen vertrekken als ik een keer 1 zonder logo aan de zijkant ga kopen.
De 1521 is imho 1 haar verwijderd van de ‘Perfecte duiker’ en die ene haar is de lume imho.
Maar ik mag niets zeggen, want ik had ook kriebels afgelopen najaar. Kopen verkopen…Of zal ik em terugkopen?
Ik ken t gevoel!
Ik heb even een klein beetje leven in je foto’s geblazen.
Niet netjes van me, dat ik aan jouw foto’s ga zitten klooien, maar ik kon het echt niet laten. Want ûh, tikje geel en donker. Sorry …
Thank me now!
Hahaha thanks (I guess )?!