Goeie optie!
En volgens mij heb ik er ook nog een kortingscode voor. PB maar bij interesse ![]()
Beide prachtige horloges. De BB54 (of 58) staat bij mij nog hoog op het lijstje.
Hij staat er al op met 50% korting ![]()
Squale is leuk. Maar voor dat geld liever een Serica 5303.
Of nog beter lekker doorsparen voor de BB 54. Één van de leukste horloges die ik heb gehad.
Succes!
Precies niet veel Squale dealers in de buurt…
Enig advies waar te kopen?
Ik lees: Insert K1 Mineral Crystal
Is dat duurzaam?
Waarom?
Wat betekent dat in praktijk? Kijk, je kunt toevallig een keer pech hebben (ook met Tudor). Maar ik denk niet dat een Squale minder lang meegaat of meer (en zeker geen duurder) onderhoud nodig heeft. Ja, de BB54 is afgesteld binnen COSC-specs en met de Sub-37 is het even afwachten hoe nauwkeurig deze is. Maar, indien nodig, is deze ook heel eenvoudig binnen deze specs af te stellen. ![]()
Welke regio zit je?

Heel tof horloge! Met stalen ladderband ook wel echt een plaatje. Gewoon doen dus! ![]()
Supergaaf en denk ik zelf ook al tijdje aan.
Misschien we gaver dan de bb54
Regio Brussel-Leuven (België)
Gaaf
Volgens mij ook in 39mm
Ik keek uit naar de release van deze Squale maar is niet in mijn gedachten blijven hangen. Ik ben niet zo fan van de old radium uurwijzers en markering. En wat betreft de Serica die heeft gewoon een vrij uniek eigen smoeltje, mooie band en goede specs. En hoogstwaarschijnlijk mijn eerstvolgende aankoop.
Ik heb zelf een BB54 en zocht ook een kleinere voor erbij, dacht eerst de sub37 maar is een SuperSquale 38mm geworden. Met name vanwege de 20 mm lugs… die 19 mm lugs is lastiger om er een band bij te vinden.
Team Tudor ![]()
Zou ook best kunnen hoor, zag laatst een foto van een 54 naast een oud model Submariner van 40 mm. En leken wel even groot.
Vanaf de introductie heb ik dit al een geweldig mooi horloge gevonden
, ik was stiekem al benieuwd wanneer er er eentje op het forum zou landen en de eerste wristshots voorbij zouden komen. De BB54 is ook erg mooi, maar qua charme delft die wat mij betreft het onderspit.
De rubber band zou ik ook vanaf dag één vervangen, een Marine Nationale band staat 'm vast veel mooier.