Ik kwam deze toevallig tegen. En laat me nu net op zoek zijn naar een compacte duiker ![]()
Wat vinden jullie ervan?
Of toch maar doorsparen voor een BB54?
Ik kwam deze toevallig tegen. En laat me nu net op zoek zijn naar een compacte duiker ![]()
Wat vinden jullie ervan?
Of toch maar doorsparen voor een BB54?
Ik vind hem gaaf, maar hou niet zo van dit type band. Daar is natuurlijk wat aan te doen!
Ja vind het zeker mooi.
Ook met dat bandje.
Past goed bij dit model.
Kost dat ?
Maar 37 mm is voor mij een dames horloge.
Ook al eens overwogen, fijne maat en gaaf design! Plaatje van internet, wel even van band wisselen wat mij betreft
Men verkoopt er ook een tropic mosaic bij, voor 105 EU.
1650 euro.
Onzin natuurlijk. Niet iedereen heeft een brede pols. 37mm is een prima unisex maat en de hele discussie daarover best vermoeiend.
Ja, mooi model! Dit is een vrij nieuw/recent model en nog niet irl mogen bekijken/bepotelen. Wel behoorlijk wat Squales gehad, inmiddels en eigenlijk altijd goed. Daarnaast is er natuurlijk de altijd gezellige Squale kroeg!
Maat van deze Sub-37 lijkt me ook mooi, trouwens!
Er staat toch voor MIJ dus hoeft geen discussie !
Ik vind deze ook erg mooi en zit trouwens al een tijdje naar âeenâ Squale te loeren ![]()
Je hoeft er niet boos over te worden ![]()
De opmerking was m.i. nogal irrerelevant. 37mm is een afmeting geen gender.
On topic: prachtig horloge en lijkt me heerlijk draagbaar!
Ik ben ook gender nutraal !!
die squale is tof! ![]()
de super squales vind ik persoonlijk nog mooier en ook compact.
en er zijn ook in die prijscategorie hele mooie alternatieven die je kunt bekijken vóór het drievoudige uit te geven aan een bb54:
(en ja, deze sub 200 is compact. véél meer dan de 42mm diameter op papier doet vermoeden.)
![]()
Wel erg mooi maar is er staal voor te krijgen? Ik vind banden wisselen altijd erg fijn en deze zal het goed doen op verschillende banden maar ik zou er ook altijd staal bij willen hebben.
Als je een bb54 in je hoofd heb is het vaak beter om door te sparen.
Denk wel dat deze is groter valt dan de bb54 .
Diameter 37 mm (38,5 mm with bezel)
Prachtig, niet meer verder kijken.
Hmm, dat vraag ik me af. Zoals gezegd, de Sub-37 nog niet kunnen passen. Maar de BB54 wel al 'n paar keer en wat mij daaraan opviel, was dat deze echt niet klein valt. Ik zou zeggen dat hij iets groter draagt dan je zou vermoeden, kijkend naar de specs. Groter zelfs, in mijn herinnering dan mijn 38mm (semi-)vintage TAG Heuer duikertjes.
Dat gedeelde enthousiasme hier doet deugd ![]()
Ikzelf heb maar smalle polsen, te groot is al meteen een âbaksteenâ. Vandaar mijn interesse in deze.
Ik heb bijvoorbeeld ook een LLD 36mm en die maat is prima.
Omdat ik mijn horloges ook wel in een meer formele setting draag zou ik toch ook uitkijken naar een andere band.
Wat de BB54 betreft, ik zit eraan te denken eerder omdat hij technisch superieur is, maar zie de looks van deze Squale
Ik zou het wel weten! (ben ik mezelf nu aan het overtuigen
)
Simpelweg een prachtig horloge!
Deze staat bij mij ook bovenaan mijn lijst.
Ik hoop dat ze dit model ooit nog uitbrengen met een stalen band, maar mijn stem heb je! ![]()
(Helaas zelf nog geen fysieke ervaring mee)
Er staat nog âeenâ mooie in het blauw voor een zeer scherpe prijs.
Gewoon doen ![]()