Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Te koop
Hierbij bied ik mijn nieuwe Squale T-183 te koop aan. Het horloge is zo goed als nieuw en slechts 2 keer gedragen. Onwijs mooi horloge, maar ik mis de klik.
Toch is het een ontzettend leuk vakantiehorloge!
![]()
Deze nato zit er niet bij.
Deze Squale is net iets dikker dan de 1521, maar door het gebruik van carbon niet zwaarder. Het horloge heeft een stalen binnenkern (voor de stevigheid) en een stalen achterdeksel. Toevallig is het horloge sinds deze maand discontinued en niet meer verkrijgbaar bij Squale!! Listprijs was €2.000. ![]()
Hierbij een leuk artikel naar dit horloge.
Het horloge komt uiteraard met het originele en ongedragen “water-resistant rubberized leather strap”, maar ook met een kwalitatieve nato-strap.
Het horloge is dus zo goed als nieuw, maar wel één punt van aandacht omdat ik zelf ook kritisch ben; na het uitdraaien van de kroon en het op tijd zetten moet je de kroon iets indrukken+draaien om de secondewijzer weer te laten lopen. Verder technisch in orde maar de stem is af-fabriek gewoon iets te kort. Maar na het op tijd zetten heb je daar geen last meer van. Ik heb dit wel laten controleren bij een horlogemaker plus meteen alles laten smeren, WR-test en afregelen.
Merk en model: Squale T-183 - 60 ATM Forged Carbon Yellow
Diameter: 42mm
Leeftijd: 23-06-2026
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2026
Factuur en/of certificaat: Garantiekaartje Squale
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full-set
Verzendkosten of afgehaald in regio: Afhalen regio Dordrecht of versturen op kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): Z.g.a.n. Zie hierboven nog wel een aandachtspunt m.b.t. de hacking
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW-200
Vraagprijs: €1.150
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Zie hier nog mijn ervaringen:
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.