Vandaag kwam ik deze Squale tegen in mijn Facebook feed. Eigenlijk is dit precies wat ik zoek, een klein formaat duiker die mooi op mijn kinderpols staat. De verleidingen van HF probeer ik op alle mogelijke manieren te onderdrukken, en nu krijg ik op FB ook allemaal advertenties. Nu zie ik op de site van Awco dat het een limited editie is en vraag ik me af of dit niet puur een verkoop truc is die ze vaker doen. Ben namelijk dit jaar al een beetje door m’n horlogebudget heen en wil niks weg doen. Ook al wordt hij pas in januari geleverd
Liefst zou ik dus naar dit horloge toeleven, indien dit mogelijk is. Denken jullie dat dit model met deze case grootte later in het komend jaar ook nog leverbaar is? Ook info over het uurwerk/afwerking is welkom.
Die is ook heel mooi, alleen die Subino klopt voor mij helemaal qua kleur, vintage aspecten, eenvoudigheid vd dial en die secondewijzer. Moet er maar één nachtje over slapen of hopen dat hij hier ooit op 't blauwe gedeelte komt.
Ding was volgens mij redelijk snel uitverkocht. Verwacht ook eerlijk gezegd dat er geen tweede batch aan komt. Ik zou als ik jou was voor de sub39 met blauwe plaat gaan.
Wat mij betreft is ie super leuk! Een vintage BP norad is rustig 25-30k en dit is gewoon een modern horloge in een oude jas.
Ik vind t smaakvol en tof.
Dus een verkoop denk ik beetje negatief. Het is een winkel dus die verkoopt graag dingen. Maar zo maken ze ook mensen enthousiast voor vintage en daar ben ik eigenlijk altijd voor:)
Zo die is ook mooi zeg. Helaas ga ik die dan weer niet passen met de 41mm. Inderdaad heb ik de echte Blancpain ook eens gegoogled kan ik me herinneren.
De Squale is dus eigenlijk een dure hommage als ik het goed begrijp.
Ik zag deze ook op Instagram voorbij komen en wilde ‘m hebben. Iets te lang over nagedacht en nu is ‘ie uitverkocht. Wel prijzig ding (vandaar dat ik er even over moest denken), maar héél cool.
De 2 alternatieven zijn ook heel mooi. Maar een stuk groter (41mm), met datum (hoeft niet van mij) en natuurlijk niet dat coole verhaal erbij over de limited originele jaren ‘50 case. Er komt nog een derde variant zegt AWCo, maar men heeft nog niets laten zien daarover. Er zijn nog 60 cases over…
Ik vermoed omdat dit n limited edition is, ze niet dit specifieke model opnieuw uitbrengen. Heel misschien iets wat er op lijkt.
Dus als dit precies is wat je wilt, dan zou ik em niet laten schieten. De enige manier om erna nog aan te komen, wordt wachten of iemand em vd hand wilt doen.