Squale via forum gekocht

Al enige tijd liep ik met de gedachte om weer een Squale te kopen. Mijn vorige had ik verkocht. Waarom? Geen idee eigenlijk. Op het moment dat de verkoop erdoor was had ik alweer spijt. Hier op het forum mijn oor te luister gelegd. Uiteindelijk toch geen splinternieuwe gekocht maar eentje van ruim een jaar oud. Vandaag het horloge van @Blufkakel gekocht. En het grappige wil dat hij hem van @RickyG6 heeft gekocht. Rick en ik hebben al een verleden m.b.t. de handel. Dit horloge is dus nu “full circle” :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:.

Ik heb de tropic eraf gehaald en vervangen voor mijn (matching) oranje rubber Miltat band. Ben er echt superblij mee!

106 likes

Hij staat je goed Reinier! Heel veel plezier ermee! :partying_face:

1 like

Gaat zeker goedkomen!

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Een sportieve verworvenheid!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel mooi! Helemaal in combinatie met die band. Gefeliciteerd!

1 like

Return of the Squale :ok_hand:

1 like

Mooie “full circle” Squale :ok_hand:

1 like

Leuk hoe dingen kunnen lopen! :grin:
Veel draagplezier!

3 likes

Heel mooie Squale. Veel plezier ermee.

1 like

Leuk om te lezen dat ie weer terug in het nest is.
Het blijft een topper, deze Squale.

1 like

Fijn dat je hem weer hebt. Niet meer wegdoen dan.

1 like

Proficiat, die oranje band staat erg goed. :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je NA Reinier. Back to Squale dus :muscle:t3:

1 like

Congrats! Die oranje band staat hem heel goed. Geniet ervan, en ben benieuwd wanneer @RickyG6 hem weer van jou overneemt😉

2 likes

Cool, man! Congratulazioni! Een 1521 is misschien wel de perfecte duiker. Dus, kan me voorstellen dat je 'm miste. Nu dus lekker van genieten en niet meer wegdoen, he!

1 like

Inderdaad. Het is een top-ding.

Ik mis mijne soms wel eens!

1 like

Ik zie aan de reacties dat ik een beetje onduidelijk ben geweest in mijn bewoording toen ik zei “full circle” :grinning_face_with_smiling_eyes:.

Ik heb eerder zaken gedaan met Rick. Maar dat ging om een ander horloge. Ik doelde meer op het kopen/verkopen met Rick en niet op het horloge zelf.

Sorry voor de verwarring, 100% mijn fout haha.

1 like

Van harte met deze toffe NA en welkom in de Sqaule family :v::+1:

1 like

Hele mooie 1521 die militaire, heel veel draag- en duikplezier :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wie duikt er tegenwoordig met een duiker he. Wellicht binnenkort maar weer met de kinderen naar het zwembad dan :grinning_face_with_smiling_eyes:.

2 likes