zeer eens, maar met datum vind ik hem ook prachtig, en die is nog beschikbaar
@ allen heel erg bedankt voor jullie input foto’s en berichten. ik ga mij beraden op een aankoop en zal deze uiteraard in de squale kroeg met trots komen presenteren.
Zeker!
Ik heb denk ik een jaar of 10 wel veel foto’s gezien van de 1521 zonder te begrijpen dat het een enorm gaaf horloge is. Toen ik er eenmaal een om de pols had was het echt liefde op het eerste gezicht!
Ik verkies de 1521 echt duidelijk boven een 1545.
Mooi zo op die band! Is dat Squale?
Per abuis kom ik deze post tegen, ik heb zelf de Y1545 in het grijs. Ik woon ook in Zaanstad je mag hem best even passen.
Kijk!
@Tijdspraak ik had je locatie niet gezien maar je kan de 1521 ook eens proberen bij mij. Woon in Purmerend.
Yes! Is hun nieuwe bracelet voor de 1521. Heb gem zelf geborsteld omdat hij enkel in gepolijst of gestraald te verkrijgen is en ik de kast van mijn 1521 zelf ook al had geborsteld.
Ik vond de supersquale echt een mooie alleskunner. Fijn klein formaatje en minder merkbaar op de pols vanwege kleinere dikte en minder gewicht. Hij heeft veel geborstelde vlakken dus krast minder dan bijvoorbeeld een gepolijste 1521. Dat gezegd is het wel veel minder toolwatch dan een 1521 (vind ik). De 1545 zit daar wat dat betreft meer tussenin.
Werkelijk waar een plaatje om te zien zo mijn 1545 staat te koop om voor een 1521 te gaan. Nu ik de band zo zie moet die er ook maar bij komen:rofl: blijft een leuke hobby