SRP773 is binnen!

Hopsikadee!!!

Ongezien en niet gevoeld of gepast toch maar op een mooi aanbod van een van mijn dikke (figuurlijk) horloge vriendjes hier ingegaan. Vandaag netjes mogen ontvangen en meteen op maat gemaakt. Bedankt en ik ben weer extreem blij (klein kind!).

21 likes

Prachtig, gefeliciteerd! Is dat héél donkerblauw wat ik zie? Weer eens wat anders! Geniet ervan.

1 like

Yep, de donkerblauwe versie!! (Zwart shirt voor contrast erbij gedaan!!)

Is echt mooi

1 like

:joy:

1 like

Hier staat ook een leuk artikel over je aanwinst, waarschijnlijk kende je hem al?

http://www.fratellowatches.com/new-seiko-prospex-the-return-of-the-6309/

1 like

Proficiat, mooiste versie! New turtle toch?

Inderdaad de nieuwe turtle! Zie ook de fratello link hierboven. :slight_smile:

Mijn beste,

Fraai hoor!!
Een lovenswaardig horloge.:watch:
Geniet er met volle teugen van!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

:slight_smile: Geniet ervan hè :+1:

1 like

Heel mooi en past ook goed bij die spijkerbroek :smile:
Veel plezier!!!

Nice! :+1:

Grt.

1 like

Nice, geniet ervan.

1 like

Van harte!!!
Geniet ervan!:+1:

1 like

Mooi aanwinst man , gefeliciteerd .

Super! en een mooie kastvorm, geeft het horloge een wat forsere/volwassener uitstraling dan de Skx.

Wat vind je van de band? Soepel/stug/comfortabel? En hoe is de sluiting?

1 like

Mooie klok! Ik heb vorig weekend bij de plaatselijke juwelier de 775 gepast en ondanks het flinke formaat zit hij heerlijk op de pols. Bijna geen lugs, dat helpt wel…
Toch aarzel ik nog. Ik zie toch wel behoorlijk grote overeenkomsten tussen mijn Sumo en deze klok…en eigenlijk wint de Sumo het dan op alle fronten.
Ergo, komt deze dan niet in de kast te liggen?

Maar mooi is hij, dat staat vast! Proficiat!

Dick

1 like

Gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd, Frenk.

1 like

Heel mooi! Turtles zijn echt supergaaf!
Mooie kleur ook! :+1:t2:

1 like

Nou, voor mij niet. Ik zie de New Turtle als een verbeterde SKX (een van mijn favoriete modellen) in een heerlijke cushion caseverpakking. Ik ga 'm dus in ieder geval niet in zwart/wit nemen. Dan gaat ie concurreren met m’n 007. Een blauwe of misschien zwart/gouden gaat 't waarschijnlijk worden.
Aan een Sumo kan deze Turtle niet tippen, imo. Die zit in alle opzichten een klasse hoger.
Ik ben al heel lang erg gecharmeerd van de 6309. Maar ik ben geen vintage horlogedrager. Dus dit nieuwe model, met alle voordelen van een nieuwe, maar de looks van een van mijn favoriete vintage duikers is voor mij echt een uitkomst. Gaat er zeker komen, voor mij ook!
@frenk Gefeliciteerd met deze coole retro topper!

1 like