SSFS

Net terug uit het hoge noorden om een horloge op te halen , het was een eindje rijden maar zeker de moeite waard :+1::+1:
Altijd leuk om een andere enthousiaste horlogeliefhebber te spreken … een aanrader dus :blush::+1::+1:

1 like

Vandaag een mooie ruil met Steven (a.k.a. @SSFS ) gedaan. Ging allemaal super snel en netjes. Fijne communicatie, top!
:grinning: :ok_hand:

1 like

Faire deal gedaan met Steven @SSFS . Correcte overdracht en een fijne babbel over onze gemeenschappelijke hobby. Een aanrader.

1 like

Mijn horloge verkocht aan @SSFS, leuke heldere en respectvolle communicatie en mooi om te zien hoe iemand met zo blij en enthousiast kan zijn als ik over de Omega!

Veel kijk en draag plezier :grin:

1 like

Mooie band overgenomen voor een matsprijs. Fijne communicatie en vlotte verzending. Bedankt Steven :+1:t2:

1 like

Hele mooie Seiko overgenomen van @SSFS. Erg prettige communicatie en alles netjes volgens afspraak. :ok_hand: Vanwege de afstand heb ik gevraagd het horloge te versturen en dat ging ook erg vlot. Steven is 100% betrouwbaar en een aanrader om zaken mee te doen op HF. Bedankt Steven!

:star::star::star::star::star:

2 likes

Ik heb @SSFS maar van zijn Sinn verlost omdat ie daar zelf niet stoer genoeg voor was :kissing_heart: leuk contact en alles soepeltjes verlopen :ok_hand:

1 like

Altijd fijn dat er toch nog HF’ers met voldoende testosteron aanwezig zijn om je van dit soort mannelijke stukken af te helpen.

Ik ga weer als een klein meisje in een hoekje huilen.

1 like

Horloge verkocht aan @Badeend1337. Fijne communicatie en correcte opvolging. Danke Sven.

1 like

Ha @FilipD, mooi dat je een mooie deal met @Badeend1337 hebt kunnen sluiten! Maar wel zo eerlijk om die dan ook aan badeend toe te schrijven hè?! :crazy_face:

Ik bedoel: vind het best leuk om veel positieve beoordelingen te krijgen maar dan moeten ze wel over mij gaan :wink:

2 likes

Oeps :face_with_hand_over_mouth:

1 like