SSFS

Net terug uit het hoge noorden om een horloge op te halen , het was een eindje rijden maar zeker de moeite waard :+1::+1:
Altijd leuk om een andere enthousiaste horlogeliefhebber te spreken … een aanrader dus :blush::+1::+1:

1 like

Vandaag een mooie ruil met Steven (a.k.a. @SSFS ) gedaan. Ging allemaal super snel en netjes. Fijne communicatie, top!
:grinning: :ok_hand:

1 like

Faire deal gedaan met Steven @SSFS . Correcte overdracht en een fijne babbel over onze gemeenschappelijke hobby. Een aanrader.

1 like

Mijn horloge verkocht aan @SSFS, leuke heldere en respectvolle communicatie en mooi om te zien hoe iemand met zo blij en enthousiast kan zijn als ik over de Omega!

Veel kijk en draag plezier :grin:

1 like

Mooie band overgenomen voor een matsprijs. Fijne communicatie en vlotte verzending. Bedankt Steven :+1:t2:

1 like

Hele mooie Seiko overgenomen van @SSFS. Erg prettige communicatie en alles netjes volgens afspraak. :ok_hand: Vanwege de afstand heb ik gevraagd het horloge te versturen en dat ging ook erg vlot. Steven is 100% betrouwbaar en een aanrader om zaken mee te doen op HF. Bedankt Steven!

:star::star::star::star::star:

3 likes

Ik heb @SSFS maar van zijn Sinn verlost omdat ie daar zelf niet stoer genoeg voor was :kissing_heart: leuk contact en alles soepeltjes verlopen :ok_hand:

2 likes

Altijd fijn dat er toch nog HF’ers met voldoende testosteron aanwezig zijn om je van dit soort mannelijke stukken af te helpen.

Ik ga weer als een klein meisje in een hoekje huilen.

2 likes

Horloge verkocht aan @Badeend1337. Fijne communicatie en correcte opvolging. Danke Sven.

2 likes

Ha @FilipD, mooi dat je een mooie deal met @Badeend1337 hebt kunnen sluiten! Maar wel zo eerlijk om die dan ook aan badeend toe te schrijven hè?! :crazy_face:

Ik bedoel: vind het best leuk om veel positieve beoordelingen te krijgen maar dan moeten ze wel over mij gaan :wink:

3 likes

Oeps :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Uniek stuk overgenomen van @SSFS.
Topper, vlotte communicatie, doet wat hij belooft.
In één woord fantastisch, en 100% betrouwbaar.

1 like

Als verkoper schijnt Steven het leuk te doen.
.
.
Als koper lapt hij forumregels wat betreft koopovereenkomst (zie onderstaand) compleet aan z’n laars. De koopovereenkomst tussen ons is geheel aantoonbaar middels PB’s.
.
.
Wanneer is er sprake van een koopovereenkomst?
Een koopovereenkomst is een overeenkomst waarbij de verkoper zich verbindt om een horloge te leveren en de koper om daarvoor een prijs in geld te betalen.
Die verbintenis (afspraak tot afgifte en betaling) komt tot stand op het moment dat de ene partij het aanbod tot (ver)koop van de andere partij aanvaardt .
Dus als een horloge te koop staat voor eur 100 en een ander lid biedt aan het voor eur 80 te willen kopen, dan is er nog geen sprake van een overeenkomst. Dat is pas het geval als de verkoper akkoord gaat met het bod van eur 80.
Als een koper aangeeft een horloge voor de vraagprijs te willen kopen, dan is er pas sprake van een overeenkomst indien de verkoper daarmee akkoord gaat.
Dit is omdat op het forum sprake kan zijn van verschillende belangstellenden voor een aangeboden horloge en de verkoper dat horloge niet aan iedereen kan leveren.

De verkoper is verplicht om het horloge te leveren als hij akkoord gaat met het bod van de koper waarna de koper verplicht is om de prijs te betalen.

Dus , wees gewaarschuwd dames heren.

Om dan maar een kleine toelichting te geven bij deze met emoties beladen bovenstaande beoordeling. Watchup en ik hadden een overeenkomst. Ik zou zijn Seiko kopen en zaterdag ophalen. Ik was op zoek naar meerdere Seiko’s om de verzameling compleet te maken. Al deze Seiko’s (in absolute topstaat) werden mij ineens op woensdagavond aangeboden door 1 en dezelfde verkoper. Om die en enkele privé redenen heb ik Watchup medegedeeld dat ik graag van onze overeenkomst afzag met een lang stuk tekst ter verduidelijking. Dat verdient zeer zeker niet de schoonheidsprijs. Ik hoopte op een stukje begrip. Elkaar iets gunnen. De reactie die ik vervolgens kreeg was heftig.

En een minuut later stond bovenstaande beoordeling online. Geen ruimte voor de dialoog. Geen discussie…

Die kwam later wel alsnog op gang. Watchup stond erop dat de verkoop doorging. Koopovereenkomst = koopovereenkomst. En daar had hij natuurlijk ook wel een punt. Ik heb uiteindelijk om die reden het horloge alsnog van hem overgenomen.

Ik vind het erg jammer hoe dit allemaal gelopen is. Nogmaals: van mij was het niet netjes om te proberen een deal af te zeggen. Ik had gehoopt op een stukje begrip en de gunfactor. In plaats daarvan werd direct het offensief ingezet. Voor mij oprecht de eerste keer dat ik onder een deal uit probeerde te komen (getuige hopelijk ook alle overige bovenstaande beoordelingen) en waarschijnlijk ook de laatste keer.

Om het sportief af te sluiten:
Van Watchup kun je verder prima een horloge overnemen. Was zoals omschreven en heel snel verzonden.

4 likes

Gisteren een paar Seiko’s aan SSFS verkocht. Vanaf het eerste contact verliep alles heel gemoedelijk. We hadden in een horecazaakje afgesproken om de deal te sluiten en dat ging bijzonder aangenaam!

Ik ben blij dat de horloges bij SSFS terecht zijn gekomen en hoop dat hij er heel lang plezier aan mag beleven🙏

1 like

Beste Steven

Als je onder een overeenkomst uit wil en daar repliek op krijgt zou je dat als “heftig” kunnen omschrijven omdat die boodschap je mss niet past. Maar, sorry :thinking:, ik was nergens “de mist” ingegaan.

En daarom bij deze een rectificatie m.b.t. mijn voorgaande bericht.
Steven heeft zich aan zijn afspraak gehouden en verdiend alsnog, met terugwerkende kracht, een pluim voor dat.

Dus, nogmaals bedankt voor de deal en veel plezier van je exclusieve (Grand) Seiko duikert

Cheers. :wine_glass:

1 like

Binnen een minuut een dergelijke review plaatsen en met krachttaal reageren zonder eerst eens op een rustige manier het erover te hebben en te kijken hoe we dit kunnen oplossen classificeer ik toch wel als “heftig”. Dat heeft weinig met de boodschap te maken. Die had ik wanneer je gewoon rustig in was gegaan op mijn bericht ook wel geaccepteerd.

Maar nogmaals: ik wens je het beste toe! Koffie staat klaar!

Kon ik maar zo snel typen

Oke joh, “it’s all in the eye of the beholder”.

Fijne avond toegewenst. :+1: :wave:

1 like

Aankoop bij @SSFS gedaan. Nette communicatie, goed verpakt. Aanrader!

Gr, Vigorelli

1 like

Ik heb ook een aankoop bij @SSFS gedaan. De communicatie was van het begin vlot en aangenaam, de verzending was goed verpakt en snel binnen. Kan niet beter zijn dus! Aanrader :+1:

2 likes