SSFS

Van Steven aka @SSFS heb ik een horloge overgenomen en dat was een uitstekende ervaring. Prettige communicatie, het horloge voldoet volledig aan de beschrijving, kortom: vlekkeloze deal. Aanbevolen om zaken mee te doen!

1 like

Aan Steven, @SSFS, met veel plezier mijn G-shock verkocht. Makkelijk en snel👍

1 like

Zojuist een hele mooie deal met Steven gemaakt voor een Tudor GMT. Ik was aan het twijfelen omdat ik de keuze wel gemaakt had, maar timing was niet ideaal. Maar met het eerste bericht kwam meteen al een aanbod dat ik niet kon afslaan. Deal supersnel gemaakt. Ik kon helaas niet persoonlijk ophalen wegens drukke week, maar 2 dagen later lag ie keurig veilig en verzekerd in de post, en op mijn tafel!

Helemaal happy, thanks.

1 like

Deze week een SPB143 overgenomen van Steven… Mooie deal, vlotte/stevige verzending, fijne communicatie en ook nog een erg mooie Seiko ontvangen. Tevreden en een dikke aanrader voor het HF!

1 like

Horloge verkocht aan SSFS, duidelijk communicatie en snel een deal kunnen maken. Prima dus!

1 like

Horloge gekocht van steven, sympatieke kerel.
Snel een goede deal kunnen maken, zeker niet de moeilijkste, goed en stevig inpakt in 24 uur ontvangen. Horloge ziet er bijna nieuw uit. Zeker een aanrader

1 like

G-Shock overgenomen van Steven, aardige kerel die ook even de tijd nam en het leuk vond om even over de hobby te praten. Thanks!

1 like

Vlak voor Pasen een leuke deal kunnen maken met Steven, leuk horloge met diverse banden erbij. Sympathieke man, leuk mee gesproken en het horloge vandaag ontvangen. En wat ziet die er nog netjes uit, ben er echt blij mee. Echt een zomer knaller.

Ben zeer tevreden over Steven en dus echt een aanrader als je een horloge van hem wil kopen. Steven, nogmaals dank voor deze leuke deal.

2 likes

Bedankt voor het vriendelijke gebaar @SSFS!

Hij past perfect! Beter dan de ronde Shock… :+1:

1 like

Horloge gekocht van Steven @SSFS .

Snelle deal gemaakt en duidelijke communicatie.
Erg blij mee.
Zeker een aanrader dus! :grin::+1:

1 like

Vandaag de door mij begeerde Tudor Pelagos opgehaald bij @SSFS. Door de duidelijke foto’s wist ik al wat ik op ging halen. En wat een prachtig horloge! Nog mooier in het echie dan op de foto’s.
Gezellig bij Steven aan tafel zitten babbelen over horloges en geroddeld over HF. En er is wat afgeroddeld! :joy: nee het viel mee :expressionless:

Steven is een leuke vent. Eerlijk, en een liefhebber.

Bedankt Steven! Tot een volgende keer en ik hoop dat je nieuwe aankoop vandaag je bevallen is.

1 like

Afgelopen zondag bij Steven een super mooi horloge mogen ophalen. Hartelijk ontvangen bij 'm thuis, een gezellig gesprekje en tevreden weer naar huis met de nieuwe aanwinst.

Er waren wat issue met de overboeking maar ook dat is allemaal top opgelost.

Reuze aardige vent en een aanrader.

1 like

Horloge gekocht van Steven @SSFS

Nog beter als omschreven
Goed verpakt
Snel en net contact

Aanrader!

1 like

Mooie Helson overgenomen van Steven.
Horloge is echt als nieuw :heart_eyes:
Deal was snel gemaakt.
En pakketje werd snel opgestuurd.
Fijne communicatie, aanrader.
@SSFS Steven, bedankt. En tot een volgende keer :grin:

1 like

Van @SSFS Steven een mooie Helson Sharkmaster overgenomen.
Snelle deal, snel verzonden, super verpakt en een horloge dat helemaal voldoet aan de omschrijving en in het echt nog mooier is.
Bedankt Steven! Tot een volgende keer.
Mvg. Bertjan

1 like

Meistersinger N03 overgenomen van @SSFS Steven.
Leuk contact gehad en snel tot een goede deal gekomen. Direct nog dezelfde verzonden!
Net ingepakt aangekomen en super kwaliteit!

Erg blij en aan te raden om bij Steven te kopen.

1 like

Net een paar horloge bandjes gekocht van @SSFS
Alles netjes afgehandeld, gelijk het hoort.
Zeker een aanrader!

1 like

Bandje gekocht van @SSFS.

Top!

1 like

Steven is vanuit het hoge noorden helemaal naar het pittoreske Oirschot gevlamd om een vlotte deal af te ronden. Helemaal top en ongetwijfeld niet de laatste keer geweest :+1:

1 like

Een mooie Seiko met extra band overgenomen van Steven. Deal was snel gesloten. Fijne communicatie. Bedankt Steven!

1 like