Dat is inderdaad wel 'n dingetje. Maar het is niet te voorkomen en ik kan me er redelijk bij neerleggen.
Ja dat is niet anders. Ik moet mij meestal eerst even over de eerste sporen heenzetten. Daarna boeit het mij niet meer. Dat krijg je als je de hele achter een bureau zit.
Staal in de zomer
Leer in de winter
Zwembad rubber
Seagull 1963 nato in zomer, leer in winter
Ik vind rubber heel fijn dragen en draag ook graag leer. En liefst met doornsluiting.
Staal met verstelbare sluiting gaat ook nog wel, maar zoals anderen al zeiden is het lastig om het echt goed op maat te krijgen. Dus het is vaak knellen of schuiven…
Een enkele uitzondering daargelaten is het voor mij niets anders dan nato. Bijna alleen maar voordelen, maar het grootste voordeel vind ik het supersnel kunnen wisselen van band.
Dat is idd super handig. En een nato staat vaak ook leuk, vind ik ook.
Ik vind staal of rubber het prettigst … leer vind ik wel mooi, maar gaat stinken bij warm weer, is met uitgaan niet handig wanneer er bijv bier overheen gaat. Omdat staal krast heb ik een lichte voorkeur voor rubber, maar op bijv rolex vind ik enkele combi’s met rubber daargelaten dat ze gewoon op staal gedragen moeten worden
Als er op een gegeven moment maar weer voldoende opzitten wordt het vanzelf weer een geheel
Ik draag het liefst leer. Zit voor mij het prettigst, alleen vind ik betreft de “look” staal het mooiste.