Halverwege juli heb ik een stalen Zenith naar Schaap & Oen gebracht en eind vorige week kreeg ik bericht dat het horloge weer opgehaald kon worden.
Vandaag de tijd genomen naar de winkel te gaan. De medewerker liet keurig de servicepapieren zien en gaf mijn garantiekaartje weer terug. Vervolgens pakte ze het horloge erbij en tot mijn grote verbazing bleek dit een compleet ander (goud) model te zijn. Goede deal zou je misschien denken maar ik wil natuurlijk gewoon mijn eigen horloge terug.
De servicepapieren en garantie kaart klopten dus wel enkel het horloge blijkt ergens in het proces omgewisseld.
Fouten kunnen gebeuren, en de medewerker heeft mij goed geholpen. Ondanks dit natuurlijk wel teleurgesteld.
De medewerker gaf ook aan dat dit vrijwel nooit voor komt. Ik benieuwd of dit klopt en of er forumleden zijn met soortgelijke situaties waarbij het horloge verwisseld/ kwijtgeraakt is.
Hahaha dat is wel heel bizar, een compleet ander horloge. Als het nou hetzelfde model was, maar dan in goud, dan zou ik het misschien nog geaccepteerd hebben.
Heb je fotoās?
Ik heb wel eens mān wit gouden Rolex DD weg gebracht en kreeg een Platina versie terug. Maar aangezien je het verschil bijna niet ziet, vind ik het prima. geintje
Fouten maken is menselijk, verschil maak je hoe je er mee omgaat en oplost.
Dus ben erg nieuwsgierig hoe S&C dit netjes gaan oplossen, je mag niets verwachten natuurlijk maar het zou ze sieren om je een (ruime) tegemoetkoming te doen in de kosten voor het veroorzaakte ongemak.
Persoonlijk had ik je een āleenā horloge van eenzelfde klasse aangeboden voor de periode dat het zou duren om dit op te lossen.
Van een premium zaak mag je ook premium service verwachten.
Kortom te vroeg nog om een oordeel te vellen,
Mochten ze niets doen dan schaar ik me trouwens wel onder het kamp @SybrenAnne
Ik begrijp niet dat ze niet nog even alles controleren alvorens ze de klant uitnodigen het horloge op te halen. Ik ben hier al met al toch 2 uur mee zoet geweest. Een beetje oenig niet?