Staal veranderen in goud, jawel het kan! Bij Schaap & Citroen!

Nee natuurlijk kan dat niet!

Halverwege juli heb ik een stalen Zenith naar Schaap & Oen gebracht en eind vorige week kreeg ik bericht dat het horloge weer opgehaald kon worden.

Vandaag de tijd genomen naar de winkel te gaan. De medewerker liet keurig de servicepapieren zien en gaf mijn garantiekaartje weer terug. Vervolgens pakte ze het horloge erbij en tot mijn grote verbazing bleek dit een compleet ander (goud) model te zijn. Goede deal zou je misschien denken maar ik wil natuurlijk gewoon mijn eigen horloge terug.

De servicepapieren en garantie kaart klopten dus wel enkel het horloge blijkt ergens in het proces omgewisseld.

Fouten kunnen gebeuren, en de medewerker heeft mij goed geholpen. Ondanks dit natuurlijk wel teleurgesteld.

De medewerker gaf ook aan dat dit vrijwel nooit voor komt. Ik benieuwd of dit klopt en of er forumleden zijn met soortgelijke situaties waarbij het horloge verwisseld/ kwijtgeraakt is.

Iemand?

16 likes

Dat geloof ik best maar als het wekelijks voorkomt zegt ie precies t zelfde

9 likes

Hahaha dat is wel heel bizar, een compleet ander horloge. Als het nou hetzelfde model was, maar dan in goud, dan zou ik het misschien nog geaccepteerd hebben. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Zou die andere dan jou zilveren hebben gekregen? Die zal wel denken? Was mijn horloge van bladgoud…?:thinking:

2 likes

Haha inderdaad die heeft meteen spijt van de polijstbeurt al het bladgoud eraf!

Nee het was een compleet ander model :slight_smile:

2 likes

Heb je foto’s?
Ik heb wel eens m’n wit gouden Rolex DD weg gebracht en kreeg een Platina versie terug. Maar aangezien je het verschil bijna niet ziet, vind ik het prima. geintje

Maar hoe gaat S&C het oplossen?

3 likes

Zo werkt het uiteindelijk wel natuurlijk :see_no_evil:

1 like

Er wordt een onderzoek gestart verder is mij niets bekend…

Als er een update is plaats ik dat hier.

4 likes

Neem aan dat je als service van de zaak tijdelijk effe wat leuks hebt meegekregen?

1 like

Bij ons thuis noemen we zo’n winkel dan voortaan een k*tzaak…

1 like

Want bij jou thuis maakt niemand ooit fouten?

Fouten maken is menselijk, verschil maak je hoe je er mee omgaat en oplost.
Dus ben erg nieuwsgierig hoe S&C dit netjes gaan oplossen, je mag niets verwachten natuurlijk maar het zou ze sieren om je een (ruime) tegemoetkoming te doen in de kosten voor het veroorzaakte ongemak.

Persoonlijk had ik je een ā€œleenā€ horloge van eenzelfde klasse aangeboden voor de periode dat het zou duren om dit op te lossen.

Van een premium zaak mag je ook premium service verwachten.

Kortom te vroeg nog om een oordeel te vellen,
Mochten ze niets doen dan schaar ik me trouwens wel onder het kamp @SybrenAnne

5 likes

Het lijkt me best aannemelijk dat de fout niet is gemaakt door S&C, maar door het service center…

1 like

Precies, maar ondanks dat hadden ze bij binnenkomst zelf kunnen controleren of alles in orde is.

Komt vast goed allemaal.

Vooral benieuwd of er soort gelijke ervaringen zijn

1 like

Je leest dit meestal over ziekenhuizen als er baby’s verwisseld worden…

2 likes

Waarom dan Schaap @ Oen In je openingspostšŸ˜‚

Omdat S&C verantwoordelijk is ?

Ik begrijp niet dat ze niet nog even alles controleren alvorens ze de klant uitnodigen het horloge op te halen. Ik ben hier al met al toch 2 uur mee zoet geweest. Een beetje oenig niet?

3 likes

Inderdaad. Hoop dat het opgelost zal worden!

1 like

Kleine update:

De zenith is gevonden maar moet nog steeds geserviced worden!

Ik moet er een beetje om lachen :smile:

Goed weekend allen!

4 likes

Je bent een beter mens dan ik… zou wel boos geworden zijn.

1 like