Staal voor de Sinn 104?

Tuurlijk. Een pilotenhorloge op een duikersband. Mooi man.

4 likes

Pff, wat een bekrompenheidā€¦ Catagorie ā€œduiker op leer mag ook nietā€ :roll_eyes:

3 likes

Ah, ok. Ik vond het mooi staan, hoewel de geborstelde band bij een helemaal gepolijste kast eigenlijk een beetje afstak. Toch werkte het op de een of andere manier.

1 like

image

3 likes

Ide, het schoot vanochtend ook al door mijn hoofd toen ik die bebloede knaap naast zijn autootje zag staanā€¦maar werkelijk waar, blijf vernieuwen met die plaatjes van je.

Google is infinite.

1 like

7 likes

Dat jullie aan parkeerplaatsseks doen is jullie keus maar hou ons er lekker buiten.

2 likes

Man man man man man. Serieus Roaldā€¦met types zoals jij zakt het niveau van dit forum echt naar de bodem :full_moon_with_face:

2 likes

Ik zal even een nieuwe collectie opbouwen. Vond je die Seven mummie wat?

1 like

Dit is precies het probleem. Die hebben we al gezien.

2 likes

.

1 like

Je bent in de war Han. Die bedoel ik niet. Maar ik zal vanavond wat moois verzamelen en daar lustig mee strooien.

1 like

Altijd. Zou het niet anders willen.

1 like

Prijzen zojuist gekregen voor beideā€¦

image

Nu nog kiezen, neig naar de H-Link

1 like

Zou zeker voor de H gaan. Staat simpelweg mooier bij het horloge. De andere trekt te veel de aandacht weg van het horloge zelf.

1 like

Dit vind ik zelf idd ook wel een beetje :slight_smile:

Zelf vind ik de fijnere link mooierā€¦

Smaken verschillen :wink:

De H link is op zich ook niet verkeerd, alleen de sluiting is zo ontzettend bulkerig (maar dat vind ik van veel sluitingen trouwens)

1 like

Exactement.

1 like

Vind ik ook hoor.

1 like

Ja, daar hou ik ook niet van.

1 like