Staal voor de Sinn 104?

Iemand ervaring met deze banden op de Sinn 104?

Ben een beetje aan het rondkijken voor een bracelet maar ben niet overtuigd dat de H-link en fine-link nou echt je van het zijn. Zijn er ook alternatieven?

Plaatje ter illustratie

1 like

Ik vind rechts wel kittig staan :wink:

1 like

Ik vind de fine link te druk. De H-link (hoewel wellicht wat te toolish voor de 104) vind ik een stuk mooier.

1 like

Dat heb ik ook wel ja. Die H link lijkt wel ok maar misschien te polished… weenie

1 like

Nee.

Toen ik je topic zag was ik voornemens om de Sinn af te branden, maar ik vind die H-link op de 104 gaaf staan. Het klopt precies bij de hoekige lugs.

Er is altijd een alternatief. Eentje die ik toejuich.

1 like
4 likes

Aardig gelukt…

BRRRRR

1 like

Precies de reden dat ik die Sinn telkens overweeg, en toch laat schieten. Ik wil hem op staal, maar het staal is meh. Derhalve ben ik ook benieuwd of er alternatieven zijn.

2 likes

Lees jij geen topics?

IK HEB JULLIE NET EEN ALTERNATIEF GEGEVEN!

Thanks Han

Yeah, you’re welcome Zululu.

1 like

Ter verduidelijking, zijn er ook MOOIE alternatieven?

1 like

H-link staat erg cool op de 104 vind ik.

1 like

Plaatje is van WUS maar ik vind 'm best cool staan op shark mesh…

8 likes

Zou het eens moeten zien idd, misschien valt het inderdaad reuze mee.

Vent, mag ik zelf de bronvermelding zoeken, luiwammes?

1 like

Nee kan ik me niet in vinden :slight_smile:

Smaken verschillen, ik zou iets zoeken met rechte eindstukken

1 like

Het is een aftermarket jubilee, how about eBay? (Hey, dat rijmt).

1 like

In deze thread (op Christopherwardforum) zie je de Sinn 104 op een engineer van watchgecko en een mesh met rechte eindstukken. Ik draag de mijne (zie foto) op een Shark mesh want (na lang nadenken) uiteindelijk vond ik de mesh met rechte eindstukken iets té dressy, mocht wat ruiger :smirk:

5 likes

Vind je het niet mooi, of twijfel je aan de kwaliteit? Toen ik een 104 had droeg ik hem op de (oude, helemaal geborstelde) H-link en dat vond ik zowel qua comfort als qua uiterlijk een erg prettige combi.

1 like

Kwaliteit twijfel ik niet aan hoor, meer de looks.