Stalen band citizen promaster

zou iemand mij kunnen vertellen (liefst een foto?) hoe een stalen band voor een citizen promaster eruit ziet? dat is zo’n versie met een rubberen band met N.D. limits erop.

wanneer ik naar de plaatselijke horlogeboer ga zegt ie alleen dat het 75,- kost maar dan weet ik verders niks. hopelijk kan één van jullie een fototje in een collectie opsnorren?

alvast bedankt.

kort geleden een prc100 van tissot gekocht en die bevalt me heel erg goed en ik vroeg me af wat jullie van de onderstaande vinden?

o ja ik ben nieuw hier dus ik weet niet me bericht anders had moeten openen ofzo? horlogeliefhebbers vind ik altijd zo maf klinken als je niemand kent. en ik weet niet of je ook gelijk naar meningen kan vragen over horloges in een eerste post? maar goed we zullen het zien aan het aantal reacties!

Hallo, mb,

Welkom op dit forum. Ik kan je niet helpen met het stalen band. Tissot geeft wel waar voor het geld, dus dat zit wel goed. Ze hebben vaak wel een type secondewijzer op hun horloges die ik niet zo mooi vind (in de vorm van een T).
Maar gelukkig is het zo dat smaken mogen verschillen.
Is die prc100 mechanisch of quartz? Vaak gaat op dit forum de voorkeur uit naar mechanisch. En foto’s vinden we ook heel leuk.
De PRS516 zie er wel leuk uit, alleen ben ik niet zo weg van die vierkante subdials.
Er zijn ook best Tissot horloges die ik wel mooi vind hoor, zoals deze:

http://www.jomashop.com/tissot-t91-1-483-41.html

Alleen die secondewijzer weer he.

Groeten Tom V.

Volgens mij is dit geen band voor een promaster aqualand. Als ik me niet vergis is de band voor de promaster 5 of 7 rijen staal of goud/staal, afhankelijk van het model.

Jürgen

Als jij het zegt geloof ik het direct. Ik heb de bank apart gekocht bij Siebel en gewoon een Citizenband uitgezocht die volgens mij wel op een Aqualand zat maar niet voor mijn model bedoelt was. Als je goed kijkt zie je dat de band 22 mm breed is terwijl op dit horloge een 20 mm band moet.