hoe kan ik het beste een glimmende stalen band een doffe geborstelde look geven.
kan er wijnig over vinden op het forum.
grt arie.
hoe kan ik het beste een glimmende stalen band een doffe geborstelde look geven.
kan er wijnig over vinden op het forum.
grt arie.
3M Scotch Brite
moet ik die schuurpads daarvoor gebruiken, of iets anders van dit product.
hoe kan ik het beste een glimmende stalen band een
doffe geborstelde look geven.
kan er wijnig over vinden op het forum.grt arie.
Kijk eens op deze site.
De doekjes doen het erg goed, voor geborsteld "grit 15 en 30"
Goeie service en lees vooral de gebruiksaanwijzing.
Deze bijvoorbeeld (de rode):
http://www.overtoom.nl/schuurpads-3m-scotch-brite-8482-_M303122.html
.
Er zijn ook vergelijkbare produkten te koop bij bouwmarkten. Volgens mij heb ik hier al eens gehoort, dat er ook leden zijn die het met het groene gedeelte van een schuurspons doen
bedankt voor de tips heren(tu) ik ga het eerst eens proberen met een schuursponsje, dat heeft mijn vrouw nog wel liggen, als dat niet werkt ga ik maandag even dat andere spul halen.
mijn dank is groot;)
grt arie.
Hier nog een linkje, maar dan alhier in Nederland
Polijst shop
helemaal top bedankt;)
glanzende deel afplakken, rest met schuurspons bewerken.
het is gelukt, de glimmende band heeft een prachtige matte glans gekregen.
en dat dankzij een dotje staalwol en de groene kand van een keukensponsje.
kan helaas even geen foto’s plaatsen, alles waar foto’s mee gemaakt kunnen worden hebben de geest gegeven:X
het is gelukt, de glimmende band heeft een
prachtige matte glans gekregen.
en dat dankzij een dotje staalwol en de groene
kand van een keukensponsje.
kan helaas even geen foto’s plaatsen, alles waar
foto’s mee gemaakt kunnen worden hebben de geest
gegeven:X
inclusief je fotocamera ?
arie Schreef:
het is gelukt, de glimmende band heeft een
prachtige matte glans gekregen.
en dat dankzij een dotje staalwol en de groene
kand van een keukensponsje.
kan helaas even geen foto’s plaatsen, alles
waar
foto’s mee gemaakt kunnen worden hebben de
geest
gegeven:Xinclusief je fotocamera ?
die was idd al een paar weken stuk. we moeten eens gaan kijken voor een leuke nieuwe:)
Dit werkt ook super… gebruik het nu al een tijdje maar werkt erg goed.
zeker om geborstelde oppervlakten weer als nieuw te maken.
@Tijmen2 die stiften koopje bij de electronica groothandel voor de helft
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMDQ6MDAwMS4wMGEzLmNjOTUxMmRkJn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT0yOTA3MzUzNDgy====?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&mfhelp=&p_selected_area=%24ROOT&p_selected_area_fh=&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=NL2&vgl_artikel_in_index=&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=glasvezel&p_searchstring_artnr=&p_searchstring_manufac_artnr=&p_search_category=alle&fh_directcall=&r3_matn=&insert_kz=&gvlon=&area_s_url=&brand=&amount=&new_item_quantity=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kat_save=&updatestr=&vgl_artikel_in_vgl=&titel=&darsteller=®isseur=&anbieter=&genre=&fsk=&jahr=&jahr2=&dvd_error=X&dvd_empty_error=X&dvd_year_error=&call_dvd=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&aktiv=&gewinnspiel=&adcampaign=&gclid=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=20
http://nl.farnell.com/duratool/bu1019-1/pencil-brush-propelling-scratch/dp/1421553
Dank je voor de tip!!!
Ik zag het pas geleden op Ebay en dan moet ik zoiets ook gelijk hebben…
Maar ik heb de link opgeslagen, scheelt wel een beetje.