Na bemiddeling door BensonTrade mag ik het horloge
toch naar Deep Blue sturen. Ze maken de wijzer,
kijken het horloge na en doen er een nieuwe band
bij!
Klasse service (en snel!) van BensonTrade dus!!
Hou jullie op de hoogte van het vervolg.
Geweldige service zo op deze manier van BensonTrade(tu)
Ik ben benieuwd naar het vervolg.
Ze kijken naar het horloge? Band valt onder garantie, door de band viel het horloge en is ook kast beschadigd. Laat staan wat het uurwerk voor een klap heeft gehad. Dus Benson Trade Please een NIEUW horloge voor deze man
Ze kijken naar het horloge? Band valt onder
garantie, door de band viel het horloge en is ook
kast beschadigd. Laat staan wat het uurwerk voor
een klap heeft gehad. Dus Benson Trade Please
een NIEUW horloge voor deze man
Heeft hem niet bij Benson Trade gekocht he.
Dit is gewoon een heel goede service bemiddeling van deze zaak.
Zoals hierboven al is aangevoerd is het horloge in de VS aangeschaft (ander wettelijk systeem). Deep Blue biedt garantie, waarbij bepaalde aspecten zijn uitgesloten van garantie (waaronder de horlogeband). De horlogeband valt niet onder garantie. Dit staat op de website die verwijst naar de handleiding waarin o.a. de horlogeband wordt genoemd.
In Nederland zou er uiteraard sprake zijn van een andere discussie: mag de horlogeband uitgesloten worden van garantie? Echter is deze vraag niet van toepassing op deze situatie.
Deze situatie bewijst dat de Nederlandse consument (over het algemeen) goed beschermd wordt, en dat garantie âafdwingenâ in het buitenland vaak op het oog makkelijker lijkt dan dat het in werkelijkheid is.
Dhr. Kuiper heeft aan ons laten weten zeer tevreden te zijn met deze oplossing. Wij houden de voortgang in de gaten.
Snelle service hoor van Deep Blue!! Begin februari had ik het horloge opgestuurd, en nu is het alweer terug in NL. Ik weet niet precies wat ze eraan gedaan hebben, dus dat is nog even afwachtenâŠ
Helaas ligt het nog bij FedEx vanwege inklaringsproblemen. Er moet nog belasting over betaald worden. Ik had geen bewijs van uitvoer aangevraagd, maar ik verwacht wel aannemelijk te kunnen maken dat ik het horloge eerst die kant op had gestuurd, gezien alle mailwisselingen die ik hierover al gevoerd heb Hopelijk geeft het niet teveel gedoe om die belasting weer terug te krijgenâŠ
Nog even geduld hebben dus, wordt vervolgd!
Snelle service hoor van Deep Blue!! Begin februari
had ik het horloge opgestuurd, en nu is het alweer
terug in NL. Ik weet niet precies wat ze eraan
gedaan hebben, dus dat is nog even afwachtenâŠ
Helaas ligt het nog bij FedEx vanwege
inklaringsproblemen. Er moet nog belasting over
betaald worden. Ik had geen bewijs van uitvoer
aangevraagd, maar ik verwacht wel aannemelijk te
kunnen maken dat ik het horloge eerst die kant op
had gestuurd, gezien alle mailwisselingen die ik
hierover al gevoerd heb Hopelijk geeft het niet
teveel gedoe om die belasting weer terug te
krijgenâŠ
Nog even geduld hebben dus, wordt vervolgd!
We wachten geduldig af. En duimen intussen voor je
Heb mân horloge weer! Ik was een tijdje in het buitenland, waardoor het even geduurd heeft.
Deep Blue heeft de band vervangen.
Helaas bleek bij ontvangst dat de minutenwijzer nog steeds los zit. :S Waar kan ik dat in Amsterdam het best laten herstellen, en hoeveel kost iets dergelijks?
Wesselink en Vreeker in Alkmaar; kost je wrs. maar heel weinig. Vaak kun je op afspraak komen en wachten op het resultaat. Natuurlijk vooropgesteld dat er verder niets aan de wijzer mankeert, alleen losgegaan is.