Stalen band is een epileerapparaat

Hallo,

Ik heb nu sinds kort een stalen band om mijn horloge. Voorheen altijd leer maar nu valt me op dat tussen de schakels vaak een haartje tussen blijft hangen. Went dit op den duur of blijft het zo gevoelig? Heb inmiddels een rode huid ervan.

Zodra alle haren weg zijn door de band heb je nergens meer last van…

28 likes

Welke band is het? Ik draag mijn horloges op jubilee en oyster, heb er nooit last van.
Aan gebrek aan haar ligt het niet :smile:

1 like

Ik scheer me elke dag.

1 like

Ik heb een 1469 omega speedmaster band.

Hahaha, dan gaat het nooit over. Dat doet die band nou eenmaal.

Een oplossing is er altijd :sunglasses:

Haha! Nou ik zie het nog even aan voor nu. Als het nieuwe bandje van Ko binnen is die er op gooien :ok_hand:

1 like

Geen last van :wink:

Ps tevens om die reden draag ik mijn horloges altijd op leer. De andere reden is dat het lekker lichtgewicht is tov een ss band. Titanium is uiteraard a whole other kettle of fish :fish:

1 like

Ligt er waarschijnlijk ook aan wat voor type stalen band je hebt.
Ik heb er persoonlijk geen last van (TH Aquaracer) ook niet van overmatige armbeharing trouwens :wink:

Welk horloge + band draag je?

Ligt heel sterk aan de band hoor. Ik draag meestal op staal, en heb er bij de meeste horloges geen last van - en sommige standaard wel (bv. Casio’s ;-))

1469 band omega met speedmaster reduced

Reduced slaat in dezen op de vermindering van de armbeharing. Volledig volgens verwachting :wink:

5 likes

Ik heb toch ook een redelijke vacht maar ik heb nooit last, het zal wel aan het soort band

groetjes Lenno

Ligt echt aan de band. Ik heb ooit een Lotus horloge gehad (in de goeie oude tijd toen ik nog meer modeklokjes droeg :innocent:) en daar zijn ook menig haren in verdwenen!
Niets aan te doen vrees ik…

Hier TH en Omega’s. Heb sterke voorkeur voor stalen banden. Geen last van ontharingsverschijnselen.