Gewoon om eens wat anders te proberen. Hier wat snelle shots vanaf m’n telefoon. Wat denken jullie?
(td)(td)(td)
Heel snel weer op leer a.u.b.
Vind het ook helemaal niks; een mooie mesh zou misschien wel goed staan…
gr.Joep
Stelling van een forumlid. Een heer, draagt zijn horloge op leer.
Dat geld zeker voor een klokje als jou Pelikaan.
Snel wisselen.
Gr,
L.R.
Misschien als de endlinks mooi aansloten aan de kast maar dit vind ik niks.
Ziet erg goedkoop.
eeuwig zonde van de klok.
Als de band mooi zou aansluiten op de kast dan…vindt ik het waarschijnlijk nog zonde.
Dus terug op leer.
afgezien van de band blijft hij mooi.
groetjes Lenno
Het is een net horloge. En dit is een nette band. Maar dat maakt het nog niet tot een mooie combi.
Door het gemis van passende endlinks, ziet het geheel er improvisatorisch uit.
Helaas, want ik heb een algemene voorkeur voor metalen banden, maar deze band vind ik er niet mooi bij staan. (td)
Neen.
Veel stijlvoller op leer, inderdaad.
Hehehe, da’s duidelijk. Ik moet zeggen dat het gebrek aan passende endlinks mij ook enigzins stoort, maar het is dan ook een simpele el cheapo aftermarket bracelet die ik nog had liggen. In het echt stoort het mij trouwens minder dan op bovenstaande foto’s. Misschien moet ik hem omdoen naar de uitreiking zondag, kunnen jullie live oordelen.
Ik vind leer sowieso ook mooier op dit horloge, maar hou van verandering.
niet echt mooi inderdaad!
Zonde van de wijzerplaat,de stalen band vecht naar mijn mening met de lijnen op de wijzerplaat,en die gepolijste delen op de band vind ik ook niet geweldig.
Kortom: je doet het horloge op deze manier te kort wat mij betreft.
gr dirk
Ik hou ook heel erg van metalen banden, maar absoluut niet op deze mooie Pellikaan.
Het lijkt wel een lelijk eendje nu, zonde hoor. Verandering kan leuk zijn, maar hoeft niet altijd een verbetering te zijn.
Ik sluit me geheel bij de vorige sprekers aan. Ik vind dit zo’n beetje het mooiste horloge wat ik ken, en de stalen band doet hem geen goed.
Daarentegen vind ik Nato weer wel goed kunnen, zie de FC Utrecht Limited.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
nou nou… wat een negative reacties allemaal. persoonlijk vind ik het helemaal niet zo lelijk, maar ik ben dan ook een liefhebber van stalen banden.
dus ik zeg niks mis mee(tu)
volgens mij heeft Jurgen ooit een foto gepost op een mesh… dat ging nog wel. Dit vind ik ook iets te veel staal…
not my cup of tea…