Stallone veilt horloges o.a. Patek Philippe Grandmaster Chime

De beste man is inmiddels 77 jaar en gaat binnenkort bij Sotheby’s wat horloges onder de hamer veilen.

O.a. een ongedragen Patek Philippe Grandmaster Chime. Hier schijnen er 7 van te zijn wereldwijd. De vorige verkocht voor 31 miljoen te Geneve.

Of zoals hij zelf zegt:“It’s not about the watch, it’s about the achievement”

Ik vind dat Sylvester het wel leuk brengt voor Sotheby’s.

13 likes

Patek na 't zien van het filmpje:

12 likes

Benieuwd voor welk bedrag ze daadwerkelijk weggaan…

Stallone is gewoon een reseller… dat zouden wij hier op het forum nou nooit doen… stop die man op de blacklist

6 likes

heeft die man geluk gehad?
hoogstwaarschijnlijk wel, maar met geluk alleen kom je er niet altijd,
je zal er zelf wel wat voor moeten doen, en dat heeft hij wel gedaan, dus in mijn optiek verdient hij het wel :slightly_smiling_face:

Euhm, dit is de chime:

4 likes

Leuk knip en plakwerk van de stagiare bij het AD…
De echte Chime is hierboven al geplaatst.

Jay-Z draagt zijn Grandmaster Chime tenminste

Groot gelijk dat hij een deel van zijn collectie veilt. Nu kan hij er nog van genieten.

3 likes

Inderdaad en ik was te snel :see_no_evil:

Verkoopprijs schatting is tussen 25-50 miljoen euro bij Sotheby’s. Vorige verkocht voor 31 miljoen euro.
Er zijn er maar 7, waarvan 1 bij Patek zelf in Geneve en de andere bij een Indiase miljardair (+Jay-z + Stallone = 3 in het wild)

Ik hoop voor hem dat hij er tot nu toe ook van genoten heeft.
Ik denk dat hij ze ook heeft gekocht om van te genieten.

Dit was een one-off voor Only Watch (benefiet veiling), de versie van Stallone is er eentje van de reguliere serie in wit goud en dus aanmerkelijk minder waardevol.

Niet om iets te betwisten! Maar hoe dat dan? De man heeft een geschat vermogen van 400 miljoen USD. Ik vraag me dus echt af wat de opbrengst van de veiling gaat toevoegen aan zijn ‘genieten’.
Ik ben bijna 60 en heb me ook afgevraagd wat ik met mijn collectie moet doen over een jaar of 10. Hier binnen het gezin besproken en tot nu toe is het besluit ‘houden en genieten’. Nadien kunnen zij nog altijd verkopen.

3 likes

@DVR & @Eddie Zo kan je het inderdaad ook bekijken :slight_smile:

Haha, ik dacht na het zien van het filmpje ook van… Waarom zou je dit verkopen als je het niet voor het geld hoeft te doen…

Toen las ik dit en kwamen de puzzelstukjes bij elkaar…

3 likes

Inderdaad, die veilingopbrengst zou hem niet moeten boeien. Ook de scheiding met z’n vrouw niet, de helft krijgt hij ook niet meer op. Zou me niets verbazen als de veilingopbrengst naar de Sylvester Stallone foundation gaat ofzo. Wordt wel een beetje van je verwacht in de USA.

1 like

En daarna kwam dit:

Botox creëert toch een band blijkbaar…

3 likes

Of een rationele afweging; 200 miljoen dollar nu of nog even circa 10 jaar wachten en 400 miljoen dollar pakken. :joy:

1 like