Mijn zoektocht naar een tag heuer 1000 uitgekomen bij @Stan459
Wat berichten heen en weer gestuurd en uiteindelijk tot een deal gekomen.
Gisteren in de auto gestapt en een vlekkeloze overdracht, horloge was als beschreven en super vriendelijke gozer!
Een mooie Longines verkocht aan @Stan459
Leuke enthousiast vent waardoor ik het horloge graag aan hem heb verkocht.
Nette communicatie en vlotte betaling dus goede ervaring!
Deze week een leuke oude Tissot van Stan @Stan459 overgenomen en dat was een uitstekende ervaring Vlotte en vriendelijke communicatie zorgde ervoor dat we snel tot een deal kwamen. Daarna is het horloge prima verpakt verstuurd - een leuke aankoop zoals je je dat voorstelt op HF.
Wie weet tot een volgende keer!
Groet, Matthijs
De volgende ervaring met Stan @Stan459 kwam sneller dan verwacht In een leuke ruildeal dit keer persoonlijk in Nijmegen een mooie Longines opgehaald.
Ik had niet veel tijd door aansluitende werkafspraken maar we hebben toch even leuk over horloges en de hobby zitten praten.
Thanks en groet, Matthijs
Hi Matthijs, I love the RZE Resolute you offer. Seems to be goog condition and fair price. Please contact me if it´s still for sale and if you are willing to send it to Czech republic. (Sorry, maybe it´s not the right way to contact you. I registered an account here just to answer your offer. But I can´t reply directly.)) Thanks, Vaclav
Toffe ruildeal gedaan met Stan. Leuke duidelijke snelle communicatie en overdracht reuze gezellig.
Ik denk 2 liefhebbers bij elkaar. Van mezelf weet ik het zeker, maar ik meen hier met een andere liefhebber te doen! @Stan459 bedankt en geniet van de mooie Speedy