Stand van zaken Limited ==> Henrik

Beste Henrik,

Ik ben al een tijdje niet op de pagina geweest om verschillende redenen. Ik begrijp niet helemaal of de Limited nog te bestellen is of niet.
Indien het nog mogelijk is, hoor ik het graag.

Groet,
Huib

Dag Huib, in de titel van het onderwerp over de limited (derde onderwerp van boven) staat in hoofdletters aangegeven: “UITVERKOCHT”. Ik ben dus bang dat het niet meer mogelijk is.

Ja, dat heb ik gezien, maar die melding is van 4 november. Op 30 november lees ik onderstaande:

Voor degene die het horloge besteld hebben (of nog twijfelen), er zal speciaal een certificaat van echtheid en limitering worden gemaakt door Fortis zelf waarop het speciale uiterlijk beschreven zal worden en men verklaard dat de “horloge.pagina.nl” limited edition in een wereldwijde oplage van 25 stuks is vervaardigd.

Daarom ben ik (terecht) geen twijfelen aan het ‘uitverkocht’

Groet,
Huib

Henrik zal uitsluitsel moeten geven, maar volgens mij waren er een tijd lang nog 3 of 4 te koop, en sinds gisteren of eergisteren staat er “UITVERKOCHT”, dus ik denk dat het niet meer mogelijk is.

gekocht en betaald!

Jörgen

Zo, je bent lekker bezig, Jörgen!! B)

Onderaan de post van henrik staat het volgende:

“4 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 05/12/2005 12:32 door Henrik.”

Dus ik denk dat het wijzigen de oorzaak is van het misverstand.

Yaffle

Hoezo :o

Huib, helaas, uitverkocht.
Maar in het bericht dat je van 30 november nog hebt stond toen ook dat ze tot eind november te bestellen was…

Hoi Jörgen,

Wil je er ook nog 1 weg doen of allemaal zelf houden?

Groet,
Huib

Huib, mail me even je, je hotmail komt terug als onbezorgbaar.