Vandaag in de Volkskrant, voor wie het interessant vindt.
Misschien dat wij van dit forum de Zwitsers in 2017 een handje kunnen helpen
Vandaag in de Volkskrant, voor wie het interessant vindt.
Misschien dat wij van dit forum de Zwitsers in 2017 een handje kunnen helpen
Als ze eens stoppen met die schandalige prijsverhogingen iedere keer misschien wel.
En niet zulke hoge eisen stellen bij juweliers voordat ze het merk “mogen” verkopen…
Harry Winston?
En dat onderdelen beschikbaar komen voor alle horlogemakers.
Tyoische reactie van de horlogeindustrie. Eerst de kladizie uitknijpen en dan een appél doen om vooral de overpriced waar te kopen. Iedereen met gezond verstand kan bedenken dat het niet eeuwig door kan gaan zoals het de laatste tien is gegaan.
Zwitserse horloges zijn zeker erg prijzig echter hebben ze toch steeds weer die bepaalde aantrekkingskracht op mij. Misschien moeten ze eens beter naar Seiko kijken. Een mooi en respectabel merk met concurerende prijzen.
Men heeft in Zwitserland niks geleerd van de quartz crisis. Arro zelfingenomen volk, niks gezelligs aan. Uitzonderingen daargelaten.
.
.
.Sorry, ervaring leert dat.
Geen medelijden.
Elf.
Geen medelijden inderdaad maar wel mooie klokjes. Echter kijk ik tegenwoordig ook steeds meer naar Seiko en dan met name de monsterwatches.
Hoe noemen ze dit n marketingbegrip?
Prijselasticiteit?
Het is niet onbeperkt rekbaar en ergens ligt de grens dat veel mensen zeggen voor mij is dit te duur.
Ik heb geen medelijden met deze grote bedrijven waarvan de aandeelhouders niet uit hun bed komen voor minder dan 10x modaal