Peter, wat denk je van de stand van de onderste sub-dial van mijn Reduced? Hij lijkt ook met de dag een stukje verder op te schuiven. Of dat weet ik eigenlijk wel zeker. Zit die er niet goed genoeg op vast wellicht? Functioneert verder wel prima hoor.
Niet per definitie, maar dit soort fouten zie je tot veel te hoog in het markt-spectrum. Had hier laatst een gloednieuwe Speedmaster voor een klein dingetje. Dat de centrale secondenteller niet exact op de 0 stond, heb ik uit beleefdheid maar niet vermeld. 7700 euro list geloof ik, of inmiddels al meer.
Ik moet daar dagen voor werken man! Geintje zoal je begrijpt, dit is voor mij een halve dag ongeveer
Service. Niks aan te doen. “Hour-hand creep”. Komt - minder vaak trouwens - ook bij Pro’s voor. Is een smerings-issue. Maar daar moet ZO veel voor los… …komt neer op volledige service.
Thanks! Dan laat ik het maar zo. Het heeft ook wel z’n charme.
Krijg net in een Reduced-draadje al mensen over me heen EN met me mee; het zijn geen probleemloze horloges. En helaas kost het meteen veel geld om het goed te krijgen.
Zou ik zeker niet doen nee. Laat dat de huidige eigenaar maar doen voordat ie hem verkoopt. Dit hoort nog niet en de klantenservice van Longines is echt mega-traag en hele slechte communicatie.