stans

Een eerste topic voor onze Stijlicoon in wording.

@stans ik wil je danken voor de prettige koop van mijn mooie Citizen chronograph.

Keurige onderhandeling, en fijne afhandeling. Een aanrader :+1:

2 likes

Ook hier een en al lof voor @stans, vandaag mijn vintage Citizen van hem ontvangen.
Super ingepakt (doos vol bubbelschuim, horloge in een bubbel envelop en daaromheen weer bubbeltjes folie) :+1::grin:

2 likes

Eind oktober een G Shock DW5600 overgenomen van @stans . Door wat geklungel van Bpost vandaag pas ontvangen, maar Stan heeft me wel reuze geholpen door een dossier te openen bij DHL en de zaak mee op te volgen bij Bpost.
Pakket zelf veilig verpakt met voldoende schuim en bubbelfolie.
Verder niets op aan te merken, vlotte en vriendelijke communicatie! :+1:

1 like

Enkele weken geleden een akkoord gevonden met @stans om een Certina Bristol van me over te nemen.

Is het veel te lang onder weg geweest, maar

…om druk te zetten achter DHL / Postnl/Bpost zodat het horloge uiteindelijk ongeschonden aankwam.

Verder vlotte communicatie en betaling van Stan ervaren. leuk. :slightly_smiling_face:

2 likes

Mooie Hamilton verkocht aan de collega van Stan. Stan heeft alles voor zijn collega geregeld. Dat ging allemaal snel en goed.
@stans Bedankt voor de snelle “deal” :+1:t2:

1 like

Ik heb vandaag een horloge verkocht aan Stan en een goede vriend van hem. Erg prettige communicatie. We hebben samen een bakkie gedaan en gezellig over horloges gepraat. Betrouwbare kerel!

1 like