Erg leuk horloge, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Ja, weet ik. Mijn ervaringen ermee zijn zeer matig.
Heb er een gehad die niet waterdicht bleek (op vakantie in Cuba).
Ik draag ook met name wat meer bijzondere soorten bandjes (materiaal, kleur) en die zijn weer net niet waterbestendig.
Dank voor het delen van je overpeinzingen. Jouw fraaie Ferrier zag ik in WDWV voorbij komen. Schitterend! Qua banden heb ik tot nu toe hoofdzakelijk leer gedragen (kalf, rund, kroko, alligator). In de zomer geëxperimenteerd met Nato en MN banden. Dat leek mij comfortabeler dan rubber/siliconen en is goed bevallen. 's Avonds uit eten of naar het theater draag ik dan weer leer. Staal is dan ook een optie, wat mij betreft. Vandaar de behoefte om te verkennen. Op termijn komt er vast eens een horloge dat (veelal) op staal wordt geleverd. En ik verwacht wat stalen banden toe te voegen voor items die ik ook op warme dagen probleemloos wil blijven dragen.
Mooi ding Peter, heel veel plezier ervan.
Een vraagje, ik klikte op je linkje, kwam op de site terecht, zag dat die dingetjes âŹ66,25 kosten en dacht ik bestel zowel de gele als de blauwe.
Maar dan ga je naar bestellen, en als het dan op betalen aankomt zijn ze plotseling âŹ69,99.
Had jij dat ook? Niet dat die paar Euro me wat uitmaakt, maar ik ben wel zwaar allergisch voor besodemieterd worden.
Dan is meteen mijn vertrouwen in de zaak helemaal weg.
Dus heb het maar laten zitten
Nu je het zo schrijft⊠Meen dat tijdens bestellen de prijs 65-nog-wat was op de gelinkte pagina en ik uiteindelijk 69,99 heb betaald. Vond het niet storend omdat de stijging zo beperkt was.
Helemaal waar, en als ze gewoon 7 tientjes geweest waren was de bestelling vanochtend al de deur uit gegaan.
Maar zet op het schap, wat ook op de rekening komt, niet minder, want dan ben je mij kwijt.
Ter verduidelijking., ik ben dat mannetje die bij de kassa van de supermarkt regelmatig stennis staat te schoppen omdat de prijs bij de kassa hoger is dan het schapkaartje aangeeft.
Ik pik dat nou eenmaal niet.
Ik ben erg nieuwsgierig.
Gefeliciteerd met deze probeerder. Hij is inderdaad onderscheidend, al zijn de invloeden duidelijk zichtbaar.
Ben bij dit model best benieuwd hoe het zit met de indices op de wijzerplaat; de wijzerplaat lijkt niet vlak op een aantal plekken waar indices zitten; de indices zullen aan de onderzijde toch vlak zijn. Zit er dan een ruimte tussen de indices en plaat op die plaatsen, of misschien zit er ĂŒberhaupt bij alle indices al een soort speling??
Gefeliciteerd, vele mooie uren toegewenst!
Sommige indices maken zo goed als volledig contact met de wijzerplaat. Andere moeten wat hobbels en bobbels weerstaan. Kan met het huidige licht niet goed zien of er - grof gezegd - âeen gapend gatâ tussen index en plaat zit of dat er grondig gelijmd/gehecht is. Bij daglicht volgende poging wagen.
Mooi horloge !