Ik was altijd al erg onder de indruk van sommige horloges zoals IWC’s big flieger en de speedmaster pro van omega. Geinspireerd door de horloge geschiedenis en na veel schetsen van wijzerplaten etc heb ik een kleine serie horloges gemaakt.
Etc staat voor erg veel zoeken naar de juiste onderdelen van onberispelijke kwaliteit.
Ik zou graag feedback krijgen over het resultaat door mede horloge liefhebbers!
ziet er goed uit maar voor een 6497 unitas vindt ik de prijs wel aan de hooge kant
maar de afwerking is goed en eenvoudig maar wel degelijk .
succes met de verkoop gr hans
Ziet er prima uit hoor! Mooi evenwichtig ontwerp. Ik ben zelf niet geinteresseerd (je kan nou eenmaal niet alles kopen wat je mooi vindt ;)) maar ik vind de prijs best redelijk.
Dat ziet er toch heel netjes uit! (tu) Ik mis inderdaad wel een foto van de achterkant.
Wat ik van de prijs moet denken, weet ik niet zo goed. De prijs lijkt mij gerechtvaardigd, gelet op het vele handwerk en de kleine series die je produceert. Je moet jezelf natuurlijk ook niet onder de markt prijzen, maar ja, tegelijkertijd ben je ook een nieuwe en onbekende speler op de markt.
Komen er nog meer modellen? Hou ons op de hoogte!
Verder vind ik je initiatief werkelijk fantastisch! (tu)
Een mooi horloge vind ik en ik denk dat de prijs vanzelf gevormd wordt daar het om een uniek ontwerp gaat. Wanneer er mensen zijn die dit bedrag er voor over hebben is de prijs gauw gezet.
Leuke horloges voor een niet overdreven prijs, geweldig initiatief! Vind overigens je website voor commerciele doeleinden wat minder geschikt maar dat zal ook ongetijfeld met resources te maken hebben.
voor de kleine oplage (waarschijnlijk?) vind ik de prijs helemaal niet slecht.
Ontwerp is leuk!
Vind het leveren van een nato bij het eerste model niet echt een meerwaarde opleveren, dit zou je kunnen schrappen om zo de prijs nog iets aantrekkelijker te kunnen maken?
Mooi zo op de foto, ben wel nieuwsgierig hoe ze er in real life uitzien/voelen.
Als de filosofie van 2 banden (voor verschillende activiteiten)wordt doorgevoerd horen er m.i ook doorgeboorde lugs bij (is wat makkelijker).
prijs is wel acceptabel.
Geslaagd ontwerp. Ik zie op de foto’s bij de PT 2 twee kronen. 1 diamantvormige kroon 1 gewone kroon. Die laatste vind ik mooier staan bij de kast (ben zelf niet zo’n fan van die diamantvormige kronen). Wijzerplaat, kast en NATO band vind ik een erg mooie combinatie. No nonses klok. Voor de wijzers zou ik een strakkere vorm nemen.
Prijs lijkt mij prima.
Ik vind ze mooi, en de prijsstelling ‘passend’ bij een orgineel ontwerp, en zeker niet te hoog, even er vanuitgaande dat de werkelijkheid overeenstemd met de indruk die ik vanuit de foto’s krijg.
Mijn complimenten voor het initiatief. (tu)
Zou de klokjes ook wel eens in het echt willen zien. Als ik denk dat het is zoals ik uit de foto’s op maak, vind ik de prijs niet eens onredelijk, al zou ik het zelf nog wel een behoorlijk hap vinden voor een nieuw merk.
Prachtig! Kun je niet wat grotere foto’s posten? Hoe dat te doen, lees: http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340 Ik ben vooral benieuwd naar hoe hoog de opdruk op de plaat ligt.
De opmerking: “Opmerkelijk eenvoudig maar wel in het oog springend ontwerp. Had ook door IWC, Omega of Jaeger le Coultre gemaakt kunnen worden.” zou ik verwijderen, dat komt wat armoedig over.
Geweldig initiatief,weer eens een horloge van Nederlanse makelij!
Op het eerste gezicht een mooi horloge, zelf zou ik voor het tweede model (PT2) kiezen met diamant kroon en Aligator band.
Het gebruik van de in Breguet stijl wijzers vind ik een zeer goede keuze geeft het horloge een chique uitstraling :~
De prijs voor een nog onbekent model in kleine oplage valt volgens mij wel mee,maar het zou de verkoop wel helpen als het nog iets scherper kon.
Succes met de marketing en evt de verkoop van dit prachtige horloge.
Ps zou graag nog wat fotos van de achterkant willen zien.
Chapeau, Hubert (tu)
Een bijzonder fraai horloge, welke je de tijdgeest doet beleven middels een creatie van: grandeur, esthetische schoonheid en Hollands vakmanschap.
Ik wens je dan ook veel succes met de verdere ontwikkeling van ‘Pelikaan Timing’.
Geweldig, een eigen merk beginnen! Prachtig, mensen die hun dromen gewoon gaan verwezenlijken, en waarschijnlijk tegen alle goedbedoelde “ach joh, laat toch gauw zitten” adviezen in.