Start een nieuw horloge merk

blerpa Schreef:

Je bent niet de enige die graag de PT1 wil hebben!

Ik ben aan het kijken of ik nog een aantal kasten
van de PT1 kan krijgen. Ik laat het weten.

Groet Hubert

Ben ook benieuwd.

Dank voor het compliment!

Logo’s moeten of heel goed zijn of liever niet. Ik ga nog eens wat schetsen maken…

Groeten Hubert

Mooi, voor mij geen discussie over mogelijk !
Horloges zijn mooi in balans, hier en daar wat “gepikt” , but who cares !

Ben benieuwd of het hobby-matig bedoeld is, of dat je er echt professioneel mee aan de gang wilt gaan.

In het eerste geval lijkt het mij een geweldig initiatief, in het tweede geval geef ik je weinig kans.

Veel succes !

Wel de vormgeving past zeer zeker in mijn straatje… was altijd al gecharmeerd van de klassieke look. Ook ik vind de PT.1 er het best uit zien en over Pt.2 hoef ik niet na te denken aangezien die toch te groot is.

Ga zo door zo ik zeggen, lees nog een paar de tekst na op de site ( het is zeilen en niet zijlen). En zoals eerder gemeld, een betere/professionele website zou deze klokken niet misstaan. Verder mis ik de link tussen het horloge en de merknaam, wat van toegevoegde waarde zou kunnen zijn om een link tussen je doelgroep en het product te leggen.(hmmm… heb toch iets opgestoken van die marketinglessen ;))

En mocht je van plan te zijn om een aanmelding voor de limited te plaatsen dan heb je waarschijnlijk mijn stem al binnen.

Not bad…not bad at all.
Mooi tijdloos design, alleen het lettertype komt een beetje mwahhh over bij mij.
Voor de rest erg mooi gedaan.
Ik denk dat een chrono(2 subdials) ook erg mooi zou zijn in deze stijl.

2 Thumbs up…

ik begin de 2e steeds mooier te vinden, wie weet wordt de inkoopaktie wel wat

Mooi hoor. (tu) (tu) (tu)

Hebben ze een glasbodem?

Dank,

Helemaal gelijk! Als chrono stijl is het erg bruikbaar. De tekeningen die ik daar tot nu toe van heb gemaakt zien er zeer goed uit. Ook erg goed afleesbaar trouwens. Als standaard qua praktische bruikbaarheid heb ik de speedmaster pro van omega. Dat horloge is prima om een rondje op de ijsbaan te timen en andere zaken waarvoor een aflezing van 0,2 seconden afdoende is; dat is meestal!

Groeten Hubert

Dank! Ze hebben allemaal een glasbodem: zie foto’s op pellikaantiming.nl

Groet Hubert

Dank!

Het hoeft niet makkelijk te zijn…

Groeten Hubert

Ik val in herhaling met de vorige reacties door te zeggen dat beide modellen erg mooi zijn, strak en sober, niets dan lof.
Wel vind ik dat je jezelf wat tekort doet door potentiële klanten te wijzen op de overeenkomsten met IWC, Omega, etc.
Het komt op mij sterker over als je van je eigen kracht uitgaat, de modellen spreken voorzichzelf.

Tobias Schreef:

Ik val in herhaling met de vorige reacties door te
zeggen dat beide modellen erg mooi zijn, strak en
sober, niets dan lof.
Wel vind ik dat je jezelf wat tekort doet door
potentiële klanten te wijzen op de overeenkomsten
met IWC, Omega, etc.
Het komt op mij sterker over als je van je eigen
kracht uitgaat, de modellen spreken voorzichzelf.

Dit vind ik een heel goed punt inderdaad. (tu)

Helemaal gelijk, dat punt is gepasseerd.

Groeten Hubert

complimenten trouwens over de PT2
in de review van jur komt hij mooi tot zijn recht

ik wacht de limited af :wink:

Zeer mooi hoor,
eindelijk weer eens een (betaalbaar) Dutch Made, en zoals eerder vermeld een aanwinst voor de horloge liefhebber.

gr Ron

Beste Robert,

Dat is helemaal waar. Een paar jaar geleden wilde ik eigenlijk het merk cristiaan huygens beginnen, al wist ik toen nog niet (niet zo goed) hoe je een horloge moet realiseren.

Cristiaan Huygens is als uitvinder van de balans met spiraalveer natuurlijk de grondlegger van het principe wat een draagbaar horloge tot een goed idee maakt.

Verder moet ik de nederlands horloge geschiedenis nog eens beter uitzoeken.

Overigens lijkt het erop dat de ETA/Unitas 6498 een soort grote imitatie is van de omega 30T2, wat een legendarisch caliber is. Ik ga dit nog eens goed bekijken.

Groeten Hubert

Flying is ie al (of kunnen pelikanen niet vliegen?)

Er zitten nog wel wat slordigheidsfoutjes op de website.

Verder: heel leuk initiatief! Succes ermee!!