Starters horloge(s)?

Zwartwittertje van goeie week geleden…

Moet nog steeds goeie foto maken, maar kom net terug van 5 dagen ziek, dus geef me wat ‘ruimte’… :sunglasses:

1 like

De 33 was één van m’n eerste mechanische horloges toen ik begin 2015 de hobby oppikte. De Alpinist heb ik nu anderhalf jaar, en de 35 is onderweg. Voor 225 ballen van de baai… Ik betaalde ooit 425 voor de 33. :grinning:

Dat je maar beter moge blijven. Ik wacht met spanning af. Roamer is gewoon geinig spul.

Voor 300 heb je idd al een goed horloge, maar gooi er 500 bij en je hebt een stuk meer keuze en een betere (en dit proces van je budget oprekken blijft je een beter horloge opleveren). Als je toch van plan was om 1k stuk te slaan heb je bij de Duitse merken als Stowa, Damasko en Sinn echt gave klokken die toch iets verfijnder zijn dan een Seiko, waar je trage datumwissels, een mindere band en soms een twijfelachtige uitlijning op de koop moet toenemen.

Zag bij ‘superwinkel’ een Roamer Searock Pro voor een (denk ik) nette € 575,–.
Met de pauwblauwe bezel misschien een tikkeltje te ‘bling bling’…? :sunglasses:

1 like

Deze pikte ik hier op voor amper € 200,–

Roamer RD100 :wink:

1 like

Ja, ging bij mij eind 2017 tussen de uiteindelijke keuze en de RD100, maar vind zowel de layout als vormgeving van mijn uiteindelijke ‘klokje’ mooier. En tweedehands, hoe aantrekkelijk ook, is voor mij geen optie. Koop ook nooit occasion auto, altijd nieuw. ‘Very personal’. :wink:

1 like