Nog eens gekeken; elke piece is beter dan z’n voorganger. Behalve de breitling als je het mij vraagt. Ik had de Seamaster gehouden. Of vervangen door witte explorer 2
Oooh, jouw plan (Speedmaster) en grail zijn jummie!
Fraaie grail! Welke is dit ook alweer? Ooit gaat er voor mij ook een VC komen.
Actief jaar!
Die Panerai lekker laten en direct voor die grail gaan, wat een knaller
Volledig eens
Prachtige aanwinsten Erik
Een collectie met een aantal echte topstukken
Dankjewel!
Heb ook erg veel zin om de Speedy aan mijn collectie toe te voegen.
Van de VC blijf ik lekker dromen
Dit is de Vacheron Constantin Historiques American 1921.
De kans dat die er bij mij ooit komt is vrij klein
Ach een grail hoort ook beetje onbereikbaar te zijn. Anders is niet echt een grail, want als je hem hebt verzin je toch weer een andere grail
Je moet er 1 hebben om van te kunnen blijven dromen. Voor het geval je de loterij wint of een (onverwachtse) erfenis jouw kant op komt
Dat is ook mijn definitie van een grail
Dit jaar heel rustig geweest, andere dingen gedaan zoals trouwen en vader worden
Hierbij de stand van zaken 2024:
Erbij gekomen en weer vertrokken.
In augustus nieuw gekocht bij S&C maar had toch wat meer verwacht van Rolex, dus ook weer verkocht voor listprijs aan een andere horloge fan
Erbij gekomen begin 2024, de 35mm variant PRX.
Deze is erbij gekomen, cadeau van m’n vrouw voor m’n eerste vaderdag.
Huidige collectie:
Wat er op de lijst staat voor 2025:
Ja alleen het grappige is, als het écht onbereikbaar is, zoals tonnen of miljoenen, dan is het ook weer niet echt een grail, want dan is het gewoon irreëel. Het is zoals die vrouw die eigenlijk buiten bereik is, maar theoretisch zou het best kunnen gebeuren…
Ik snap de teleurstelling bij de Datejust. De dial is waanzinnig, misschien toch voor jubilee en fluted moeten gaan… dan was ie denk ik minder tegengevallen… wel stuk opzichtiger dat wel.
Grappig die bezel van die cronos is een exacte kopie van de Rolex YM. Mooi!
Zo! Flink uitgedund! Mooi hoor die speedmaster
Ja wie weet! Maar wilde juist de oyster band met gladde bezel omdat ik bang was dat de Datejust te veel op m’n tudor zou lijken.
Die cronos is echt top, 1 mm kleiner qua kast, draagt heel comfy!
Wel een oprecht tof, uniek en prachtig horloge
Top collectie
Dat ben ik wel met je eens ja. Het is in ieder geval zeker niet ondenkbaar dat, als ik de loterij zou winnen, ik die VC zou kopen
Ik denk overigens dat ik me sowieso niet prettig zou voelen met een horloge van enkele tonnen om mijn pols. Ook in het geval dat ik zou zwemmen in het geld…