State of the collection 2024

Op mijn 17cm pols. Gaat jou vast ook fantastisch staan Erik

11 likes

Deze wijzerplaat vind ik misschien nog wel mooier, en ultiem de meteoriet varianten…Blijf wel aanhikken tegen de stalen banden van Zenith, laat ze eens bij IWC gaan kijken…

1 like

Wat mij betreft 1 van de leukere collecties op het forum. En die foto doet ze alle eer aan.

8 likes

Ik vind juist de lichte plaat het mooist. En de meteoriet versie vind ik too much, voor een plaat die al druk zat is.

Tof ding is dat he :+1:t2::+1:t2:

1 like

Heel vette collectie, superdikke grail. :ok_hand:

1 like

Dit jaar niks verkocht. Wel 2 horloges gekocht:
Eerst een Squale :shark:

En een paar maanden later een Grand Seiko GMT:

En wat ik verder nu in mijn collectie heb:

30 likes

Mooie gevarieerde collectie :star_struck:

1 like

Hierbij mijn bijdrage:

Gegaan:

Gekomen:

Huidige collectie:

Korte Termijn: Volgende week als het goed is.

Grail:
Daar ben ik nog niet helemaal uit. Ben zeer tevreden op het moment.

22 likes

Terecht. Je hebt een soort collectie van grails voor velen. Misschien dat ultieme voldoening dan toch een haalbare kaart is in onze hobby!!! Er is nog hoop! :joy:

1 like

Wat een mooie foto’s! En een hele mooie gevarieerde collectie. Maar echt de style van fotografie, I like it a lot :slight_smile:

Heb je die eens in het echt om gehad? Ik persoonlijk wist zeker dat ik hem mooi zou vinden, want hij ziet er zo geweldig uit op de foto’s, maar in het echt voldeed hij niet aan de verwachtingen helaas. Erg dik (begrijpelijk met die complicaties) en heel erg zwevende lugs. Maar veel mensen vinden die zwevende lugs dus leuk zelfs, dat is een smaak ding. Toch blijf ik hem mooi vinden om te zien, met name de witte.

1 like

Nooit omgehad maar dit is wel de rede dat deze voor mij op dit moment afvalt. Wie weet veranderd mijn mening als ik 'm eens kan passen…

Het scheelt misschien als je je er op in stelt, dan kan het alleen maar meevallen :smile: Ik had daar geen seconde mee rekening gehouden, daarom viel het voor mij zo tegen. Alle dikte zit in de onderkant van de case.

3 likes

Mijn horloge terugblik op 2024 is niet zo heel spannend. Er is namelijk niets vertrokken.
Het enige horloge dat erbij is gekomen is de Rolex Submariner 124060.
Ik ben heel tevreden met onderstaande 4 horloges en ik verwacht dat er in 2025 weinig zal gaan veranderen. In ieder geval niets er uit. Misschien iets toevoegen maar ik heb geen idee wat.
Mochten jullie tips hebben voor een potentiële toevoeging dan vind ik het altijd leuk om te horen. Maar ik ben gewoon tevreden. :wink:

17 likes

En icm met die ‘zwevende’ lugs kan ik me erg goed voorstellen dat dat tegenvalt.

1 like

Wat vertrokken is was prachtig, maar wat over gebleven is blijft ook schitterend!! Wat heb jij toch een goede horloge smaak :ok_hand:t2::partying_face:

2 likes

Thanks man! Vind het leuk om ze mooi te fotograferen :nerd_face:.

Ik heb dezelfde bedenkingen ivm de dikte van het horloge. Maar het is maar net hoe hij op de pols valt. In heel veel video’s zie je eigenlijk niet dat het een dik ding is, door de hoge lugs. Maar ik heb me er al op voorbereid, nu nog een moment vinden om hem eens te passen.

2 likes

Verhip, daar zeg je zo wat :thinking:
Zit je nog te broeden op het nieuwe :camera_flash: challenge thema?

1 like

Jazeker! Deze week zal ik de challenge posten. Beetje druk geweest deze periode.

1 like

Helemaal gelijk. De getoonde pp is een mooie kleurstelling maar slechte lay out.

9 likes