Gekomen:
Gegaan:
Huidige collectie:
Mooie collectie!
Dankje jan!
Pfffff jij weet wat mooi is
Het jaar begon met de volgende horloges in de collectie:
Met uitzondering van de Rolex Hulk zijn ze in 2024 van het toneel verdwenen.
Welke kwamen erin en gingen er ook weer uit.
Welke kwamen erin en zijn nog onderdeel van de collectie.
Huidig trio
Best een rustig jaar
Mijn grail die een einde aan het flipperen moet brengen (maar nog niet want ik vind het gewoon nog te leuk) is deze:
Poaah, lekker jaartje hoor!
…
Ook weer zo’n rare wijzerplaat die me doet denken aan bovenstaand bekkie.
Bij Patek maken ze, qua design, er toch vaak een potje van wat mij betreft. Die maan staat veel te hoog ook. En die sub dials raar dicht op elkaar.
Zoiets doe je zo:
Die kans is best groot
Ook niet echt hoor, ben altijd maar van twee horloges in de collectie. Dus eigenlijk heel de collectie telkens gewisseld
Smaken verschillen. Ik hou juist van dat beetje vreemde design. De jlc is voor mij veel te gewoontjes.
Eensh
Mis je de wolf of Wallstreet niet?
Het is wel een moddervette collectie zeg
Ik moest funds vrijmaken voor de vacheron. Anders had deze nog in de collectie gezeten
Ja, jawel. Die had een hoog coolheidgehalte. Was echt een heel vet horloge. Afwerking daarentegen niet heel bijzonder. De Arsa vind ik wel echt mooier.
Daar geniet ik nu ook bijzonder goed van. Ik kan niet alles kopen en houden, dus soms moet er iets geoffert worden.
Toffe topic! Wel echt leuk om de veranderingen in de collecties te zien. Dit lijkt me een goede december traditie
Weg
Gekomen
De collectie as we speak
Grail / wishlist
Deze staat al een tijdje bovenaan. Ik denk dat ik in 2025 wat ga minderen om de funds vrij te spelen voor deze knaller.
Wat een gave reis heeft 2024 jou gebracht Wouter.
Gave collectie. Die Zenith moet ik een keer in het echt zien/om de pols hebben. Vind hem op de plaatjes super maar denk dat ik de maat te klein ga vinden.