Een paar G-Shocks omdat ik de kleurtjes leuk vind en de limiteds tja die zijn gewoon altijd super. Ik probeer niet meer bij te kopen maar ja ze zijn zo aanlokkelijk.
Seiko heeft een speciaal plekje bij mij, mijn eerste serieuze horloge was een Seiko ( 25 jaar geleden ) en daar heb ik toen een hele zomer voor moeten werken bij een Shell service benzine station. Ik verdiende toen wel 2,25 Gulden per uur en het horloge die wilde kostte toen 799,00. De Seiko collectie wordt regelmatig uitgebreid, ik heb me nu wat meer toegelegd op de Limiteds anders loopt het echt uit de hand.
Naar mijn idee is het een collectie met balans, alle prijscategorien zijn vertegenwoordigd maar het is wel zorgvuldig samengesteld. Ok denk ik dat dit het voorbeeld is dat Seiko en Rolex wel degelijk samen kunnen !
Geloof het of niet maar de gehele collectie wordt gedragen, ik kies elke ochtend en avond een om te dragen ( als ik in NL ben ).
“Anders loopt het echt uit de hand” Jij hebt een echt gevoel voor understatement! Een prachtige collectie met vast een hoop historie en mooie herinneringen
WTF! Wat een collectie. Gaaf zeg!!
Kijk maar uit dat het inderdaad niet uit de hand loopt​:stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar wat een top collectie zeg.