Mijn beste,
Man man man, wat een enerverende familie aan horlogerie!!
Met recht een Horloge-Passionist “Pur Sang”.
Orologio Signaturis Temporis.
Mijn beste,
Man man man, wat een enerverende familie aan horlogerie!!
Met recht een Horloge-Passionist “Pur Sang”.
Orologio Signaturis Temporis.
De dekbed overtrek is de enige bijdrage van mijn vrouw in de “man cave”… misschien toch eens op zoek naar een andere ️
Hoe lang ben jij vanmorgen bezig geweest met die datum verzetten?
En binnenkort gaat de wintertijd weer in. kun je weer aan de hobby.
Mooie uiteenlopende collectie!
Geniet er van, maar zo te lezen doe je dat.
Ben nog bezig… ach wat moet je anders op een dag als vandaag ?
Zomer en wintertijd verheug ik me altijd op, lekker een weekje met de collectie spelen…
Fantastisch
Be excellent to each other!!
Met de “starfish” bedoel je de Seiko solar, die zwarte?
Het is al zwaar uit de hand gelopen zo te zien…
Geen probleem, gewoon heel gaaf
Grappig, ikzelf zit met de vraag hoe ik een en ander terug kan brengen naar één kistje zodat ik me op andere dingen toe kan gaan leggen. A long way to go in een 12-stappen programma komt voor topicstarter eerder bij me op.
Even wat foto’s knutselen, nu ik er zo bij nadenk.
Het was om mijn waardering voor TS zijn collectie te uiten.
Ik heb zelf de boel ook terug gebracht naar drie exclusief mijn werkhorloge.
Zullen er uiteindelijk 4 worden maar daar blijft het dan ook bij. Ik vind het nu al moeilijk om in de ochtend een keus maken.
Het begon met die G-Shocks en toen dacht ik, het zal mij benieuwen.
Dat heeft me totaal niet voorbereid op wat er nog achteraan kwam
Wat een diverse en leuke collectie zo bij elkaar
Ja duh… met zoveel horloges is er altijd ergens balans
Mega!
Tjemig, ik denk dat er musea zijn met minder stukken! Fantastich ook de zorg waarmee je ze opbergt/tentoonstelt.
@Adriaan Dit is een zeer mooie collectie. Proficiat om dat voor elkaar te krijgen, daar zitten behoorlijk al wat centjes in verwerkt.
@Boetje Ik heb telkens de neiging om naar m’n mooiste te grijpen 's morgens, dus ik weet ook dat bij mijn 3 er eigenlijk geen meer bij moeten komen.
Best veel horloges! Het gaat stap voor stap natuurlijk maar ik denk altijd dat ik er niet meer dan “x” wil hebben, waarbij x steeds varieert. Ik moet x eigenlijk voor eens en voor altijd gaan vaststellen… Gelukkig heb ik er lang niet zo veel als jij. Is dat geen rare zin op een horlogeforum?
Is het trouwens geen stoffige plek, onder een bed?
Ik verdiende 36 jaar geleden fl 4,50 per uur. Bij de Chevron. Wat een verschillen!
Hier dan: 27 jaar geleden begonnen met fl 3.80 per uur bij een supermarkt, wat na twee maanden fl 4.50 per uur werd.
Ik was vijftien, de leeftijd zal niet onbelangrijk zijn.
Klopt ja, de solar Starfish
Hoor de benaming voor het eerst!