Statieportret van de Icy 007-mod van Rob

Vandaag heb ik de gemodde 007 van Rob ontvangen. Icy 007. Ditmaal werd het horloge door de familie met goedkeuring ontvangen. Vaak is het: “alweer zo’n zwarte duiker, zoiets heb je toch al… tig keer.” Maar nu niet: “Mooi, apart, leuk die oranje wijzer.”

Ik heb al weer contact gehad met Rob over een serietje: zelfde horloge en dan met verschillende kleuren wijzerplaat (en evt. wijzers - voor het contrast). Niet op stel en sprong, maar gedurende het jaar wil ik toch wel iets uitbreiden.

Afgelopen zaterdag toonde ik al een q&d. foto. Vandaag 'n iets ander portret.

Menno

2 foto’s

Top!
Heel geslaagde mod(tu)

gr Ron

Man Menno,

Wat is “ie” gaaaaaaaaf!!! X( X(

Groet,
Werner

Ziet er goed uit (tu)

enne, die reactie van het gezin komt me erg bekend voor :slight_smile: :)-D

Mooi!

Mooi!

'n Stoere klok, hoor! (tu)

Erg fraai! (tu)

Groeten,

Martin

helemaal super(tu) heel veel plezier ermee.

Heel mooi, beetje doxa look.

Machtig goed gelukte mod … :~

Gewoon super (tu)

Erg mooi!
Wat is dat voor een wijzerplaat en in welke kleuren is die verkrijgbaar?

Cool! (tu)

Mooie klok!(tu)

Is idd mooi gemaakt al ben ik zelf niet zo’n fan van het namaken / imiteren van andere merken ; maak er dan iets heel anders van ipv op een Doxa te laten lijken maar dit is puur mijn persoonlijke mening

Mooie plaatjes, Menno! Vind die Soxa’s erg leuk. Oranje, blauw en wat dies meer zij! Welke variaties vindt jij mooi? Is een jubilee of mesh ook een geschikte optie? Zelf ben ik dol op een Watchadoo.

:~:~:~

Erg geslaagd !!!
:slight_smile:

Proficiat met je nieuw aanwinst. Blijf dat Seiko golfje, zonder Seiko vermelding op de wijzerplaat grappig vinden. :slight_smile: